Er der nogen der kan fortælle mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2008

Helle30

Lise! Den er i videomaskinen. Bag klappen til båndene kan mange ting gemmes. Måske ligger der også en sut eller en blyant?

- Helle, der har fundet en del ting derinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2008

Lise

Videomaskine - Hahaha, altså Helle, det er jo ikke 2001 længere

Det er alle gode forslag, og jeg har det som om at vi har kigget OVERALT!!!! Nåede dog ikke bryggerset i dagslys idag, da det ikke har været lyst mens jeg har været hjemme... I skraldet kan det næsten ikke være - har dog selv tænkt tanken - men vi har børnesikring på nogle af køkkenskabene, bla. til skabet med skrald, opvaskesæbe mv..

Damn, jeg håber den snart dukker op...

Og i øvrigt, mht. selv at bevæge korpus HEN til maskinen og trykke på knapperne for at skifte, så er vores maskine fandme så skide moderne at det ikke kan lade sig gøre Det er så pisse smart..

Anmeld

18. november 2008

Kaufie

Måske samme sted som vores til den eksterne harddisk....... Pist versvunden....

Tjek også under sofahynderne..... og støvsug lige samtidig den milliard krummer op, der ligger der selvom man aldrig spiser i sofaen???

Anmeld

18. november 2008

Nadi

Kaufie skriver:

Måske samme sted som vores til den eksterne harddisk....... Pist versvunden....

Tjek også under sofahynderne..... og støvsug lige samtidig den milliard krummer op, der ligger der selvom man aldrig spiser i sofaen???

Man finder bare mange gode ting under de sofapuder!!!

Vi skal have ny sofa i næste uge, jeg er godt nok meget spændt på at se hvad der har levet under vores sofa i det sidste år! Vores støvsuger kan ikke nå ind under vores sofaer så vi får ALDRIG støvsuget under dem

Jeg håber virkelig snart den dukker op Lise, jeg sidder og bliver helt spændt på at få af vide hvor Simon har gemt den Men jeg kan sgi ikke komme på andre forslag. Men den gemmer sig sikkert ude i bryggerset.

Anmeld

18. november 2008

Lise

Er der ikke en der hedder John i Familiejournalen der kan fortælle mig det?

Vi har nemlig haft sofapuderne ude af sofaen også...ja, jeg tror sgu vi har været overalt...undtaget lige der hvor den er..

Anmeld

18. november 2008

Astrid P

Bag bøgerne i bogreolen? Der har jeg satme fundet mange ting!

Anmeld

18. november 2008

Nadi

Mellem Simon's legetøj???

Og hvor mormor agtig er det lige ta du ved han hedder John, Lise???

Anmeld

18. november 2008

linemus

Har du kigget i samtlige skabe og skuffer? Under sofaen? Kan han have taget den med ud på badeværelset eller ind i jeres soveværelse?

Hvor er det træls. Jeg har engang prøvet at få en mega bøde fra biblioteket, fordi jeg ikke kunne finde nogle børnecd'er jeg havde lånt. Var lige ved at opgive og betale prisen for at have mistet dem, da jeg tilfældigt fandt en stor stak cd'er og dvd'er i en lille håndtaske i legetøjsreolen. Det var så Sebastian på 3 år, så det er nok ikke første gang I mister noget...

Anmeld

18. november 2008

Lise

Aj, SÅ er det godt - hvis der er nogen her, som IKKE læser ugeblade, så er det sgu mig. Men seriøst - er der ikke sådan en der hedder John i et eller andet blad, måske Familiejournalen, der skulle være synsk og kan fortællle hvor folks vækbluvne fjernbetjeninger er?

Vi HAR kigget mellem Simons legetøj og bag bøgerne i reolen

Anmeld

18. november 2008

Lise

Har du kigget i samtlige skabe og skuffer? Under sofaen? Kan han have taget den med ud på badeværelset eller ind i jeres soveværelse?

Hvor er det træls. Jeg har engang prøvet at få en mega bøde fra biblioteket, fordi jeg ikke kunne finde nogle børnecd'er jeg havde lånt. Var lige ved at opgive og betale prisen for at have mistet dem, da jeg tilfældigt fandt en stor stak cd'er og dvd'er i en lille håndtaske i legetøjsreolen. Det var så Sebastian på 3 år, så det er nok ikke første gang I mister noget...

Eller den sidste?

Vi har desværre kigget alle de steder allerede... har også kigget i en taske han har leget med...og i pusletasken...

Det er SÅ mærkeligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.