Er der nogen der kan fortælle mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2008

Lise

BellaT skriver:

Bag en radiator...

Tjek... Den er der ikke...

Det eneste sted, jeg TROR, vi ikke ikke har kigget, er i bryggerset... Simon elsker at gå i bryggerset, men vi holder det så vist muligt lukket, da der nogle gange er direkte adgang til diverse værktøjsdimser med mere, og pæren i loftet er sprunget, så der er ikke noget lys... mener helt bestemt at døren var lukket derud til igår, men måske var den ikke... må kigge derude imorgen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2008

Lise

ivfmarie skriver:

er vaskemaskinen tjekket??

Der finder vi altid en masse spændende ting!

Også i vasketøjet dukker der tit sjove (og absolut u-vaskbare) genstande op...

De er begge i det mørklagte bryggers... den er ikke i vaskemaskinen (godt forslag ellers), for der var nemlig tøj i igår, som jeg var for doven til at ekspedere videre før Simon var gået i seng..

Anmeld

17. november 2008

ivfmarie

Så må I jo prøve at skifte kanaler på gammeldags manér. Var det ikke noget med at man skulle rejse sig..? Og gøre noget ved tv'et?? Jeg syntes svagt at kunne erindre noget i den stil....

God jagt. Nu er jeg off... Skal bare lige have fundet det batteri der blev pillet ud af fjernbetjeningen for at en vis herre ikke skulle skifte kanal igen og igen og igen og igen....

God nat

Anmeld

17. november 2008

Loggidut

har han en motorcykel, eller scooter med rum under sædet...det er genialt at gemme den der!

toilet, støvler i gang, på en hylde i reolen (hvor den kan stikkes ind), skuffen under komfuret, i lommen af barnevognen, i en jakke i ærmet, en lomme i jakkerne i gangen, har et vindue stået åben, så han kunne smutte den ud af revnen?
brusekabine, betræk i dyne, under puden i hans seng, en legekasse, vasketøjskurv...ja jeg kan blive ved, en lille taske?

Anmeld

17. november 2008

Mary

.....toilettet....? Her ryger der af og til ting derned..... øv......

Puh, held og lykke med at rejse sig fra sofaen....aner ikke selv hvordan man bruger vores tv uden remoten Så jeg er glad for det ikke er mig

Anmeld

18. november 2008

Rasmine

Den er sgu nok røget ud med skraldet?

Anmeld

18. november 2008

Mikkelmusen

Vi mangler et sæt nøgler... Nogen der er synske og kan finde dem?

Anmeld

18. november 2008

Nadi

I vasketøjskurven??
Under sofaen??

Oliver havde også smidt mine mobiler væk, og kunne bare ikke finde dem. Men de lå i kassen med vores dvd'er.

HELD OG LYKKE med at finde den Vil gerne høre hvor han har gemt den når/hvis I finder den??!

Anmeld

18. november 2008

Susan1978

Herhjemme ville jeg også starte med at kigge i skraldespanden, for her blir alt smidt ud, selvomd er er lås på skabet, så har banditten fundet ud af at åbne den..

En rigtig EMIL..

Susan

Anmeld

18. november 2008

Ny mor

I støver, på skohylder, i entremøbler, i toiletskabe eller i blespanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.