Anonym skriver:
Lidt info
Min far og mor var ved at finde sammen igen, og min fars daværende kæreste gjorde alt for at beholde ham, så hun blev gravid..
Da min bror bliver født, giver min "stedmor" min far et ultimatum: Min bror el. jeg!
Min far vælger min bror, og for beskeden: Din datter, er ikke velkommen her mere.
Min far vil dog forsat se min hver 14. dag, og det finde hun sig ikke i - hun gør min liv surt.
Jeg er bange for at komme ud til min far, jeg græder når jeg kommer og sover ikke om natten.. Jeg måtte ikke sige hvorfor, så blev det værst for mig selv (fik beskeden som 5årig, jeg var bange) - men til sidst fortæller jeg min mor alt (dette har stået på i 1½år).. Stop her hvis i ikke kan lide at høre om vold mod børn
Jeg blev skubbet ned at trappen, har ar på kroppen efter hundebid, fik sat armen i døren også klemte hun til så jeg til sidst skreg af smerte, og når min far var ude og handle eller skulle andet blev jeg lukket inde i hundes bur..
Hun sagde til mig at min far ikke elskede mig - og hvis han nogensinde fik det af vide skulle jeg aldrig se ham mere..
Det er lidt af min historie..
Jeg stoppede med at se min far, og så ham først 8år efter..
ej puha sikke en historie.. kan du ikk prøve og snakke med din far sende en sms et brev, eller tjekker hun bare det hele hans kone?