har mistet troen om at blive gravid igen :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

først  det gør mig meget ondt at høre at du har mistet, det meget normalt at man ikke halt kan klare børn og gravide omkring sig efter sådan en episode, jeg mistede i december og kunne slet ikke klare da jeg igen blev gravid.. 

hvor langt var du henne ?? 

tror det er en god ide at sætte projekt baby på pause, dermed sagt, STOP med at forsøge at blive gravid, begynd at nyde hinanden uden forventning om baby, (dog uden prævention) . så kommer det helt af sig selv, stop med at fokusere på at ville være gravid, stop med at undersøge ÆL og syklus i det hele taget.. bare nyd hinanden, og du skal lige ovenpå igen efter sidste tab .. 

overvej , kan du klare at blive gravid lige nu ? kan du klare at vide at der er en risiko for at tabe det igen efter så kort tid ? 

for jer  

babyen skal nok komme, men giv det/dig/jer tid 

11+6 ... men vil da ihvertfald sætte det på pause... men hvad så med fx gravitamin osv ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Jamen man kan bare ikke give op, det bringer ikke en nogen som helst steder.

Man er simpelthen nødt til at hanke op i sig sel vog sige, det skal nok blive min tur og gode ting tager ofte bare noget længere tid:-)

Så nej, du skal ikke give op du skal bare prøve at finde de gode ting i hverdagen i stedet for kun at fokusere negativt.

Har selv haft både MA og SA så jeg ved udemærket hvad jeg snakker om.

Kan som trøst fortælle dig stort set alle er gravide igen inden for et år. Ganske få er ikke, men det er en lille procentdel.

Og ja, er godt klar over du ikek vil vente et år, men det kan man nogen gange ikke selv bestemme desværre. Tingene går som de går og vi kan ikke gøre noget ved det, men det tager tid at komme sig voer det, ingen tvivl om det:-)

JEG er personligt en af dem der IKKE var gravid et år efter jeg havde mistet, første efter 2 år stod jeg igen med en positiv test og der var en af mine bedste veninder allerede gravid med en smutter og en anden havde jeg fulgt til abort.....

Kan kun sige moder natur kan være en kælling nogle gange,men det skal nok blive din tur.Hver måned er som at tabe i lotteri, men nu er det jo ikke så længe siden trods alt du mistede, så giv din krop lidt mere tid, så skal den nok lave en super lækker baby til dig:-)

Anden gang jeg mistede vidste jeg der var 25% chance for at det ikke blev et barn, så jo, det ramte hårdt at det skulle gå ud over mig igen, men var på en måde nemmere end første gang for der blev jeg seriøst hårdt ramt. tog mig længe at komme over det, ja faktisk først da jeg stod med den nye flotte test.

Så, jeg krydser gerne fingre for at du er gravid inden året er gået, men alt i alt handler det om ikke at opgive, for så får man bare ikke det barn man så skrækkeligt ønsker sig:-)

Mange tak for din super besked det er rart der er nogen som kender lidt til det, det selvfølgelig ikke rart at du har mistet... men jeg vil ihvertfald heller ikke give op

Anmeld

25. maj 2011

baby012

Anonym skriver:

11+6 ... men vil da ihvertfald sætte det på pause... men hvad så med fx gravitamin osv ?

jeg har taget gravitamin de sidste 5 år det er ikke kun for folk som vil være gravide.. der er meget d vitamin i, og det bliver man i rigtig godt humør af og det kan ikke skade, så fortsæt bare med det ..  

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

jeg har taget gravitamin de sidste 5 år det er ikke kun for folk som vil være gravide.. der er meget d vitamin i, og det bliver man i rigtig godt humør af og det kan ikke skade, så fortsæt bare med det ..  

hmmmmm nu du siger godt humør ??? jeg har lagt mærke til at jeg istedet for "godt humør som du skriver" , så bliver jeg enormt gnaven

Anmeld

25. maj 2011

baby012

Anonym skriver:

hmmmmm nu du siger godt humør ??? jeg har lagt mærke til at jeg istedet for "godt humør som du skriver" , så bliver jeg enormt gnaven

hmm, det skulle helst ikke have noget at gøre med gravitamin ? da d-vita mangel er det der gør folk vinter depri f.eks. og der er en hel del i .. men ellers også bare stop med et, der er jo MANGE der først begynder når de er blevet gravide

Anmeld

25. maj 2011

Frk.Nissen

Tror du skal tænke på andet. For når du først gør det, så kommer det Har selv tænkt for over babyer. Så nu har jeg lagt det væk. For jeg ved, når min krop er klar, så sker det

Hvorfor tror du det? Din familie kan da ikke svine jer til, pga du er gravid  Det må da ikke være rart og få en sviner af sin famile, bare fordi man vil have en familie !!

Anmeld

25. maj 2011

TheLittleOne

Først en

Jeg er sikker på det nok skal gå! Mist ikke håbet lige pluslig er den der

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

hmm, det skulle helst ikke have noget at gøre med gravitamin ? da d-vita mangel er det der gør folk vinter depri f.eks. og der er en hel del i .. men ellers også bare stop med et, der er jo MANGE der først begynder når de er blevet gravide

mmm kan os godt være det bare er mig

Anmeld

25. maj 2011

baby012

Anonym skriver:

mmm kan os godt være det bare er mig

du skal ihvertfald have alt muligt held og lykke herfra  

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

du skal ihvertfald have alt muligt held og lykke herfra  

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.