Jamen man kan bare ikke give op, det bringer ikke en nogen som helst steder.
Man er simpelthen nødt til at hanke op i sig sel vog sige, det skal nok blive min tur og gode ting tager ofte bare noget længere tid:-)
Så nej, du skal ikke give op du skal bare prøve at finde de gode ting i hverdagen i stedet for kun at fokusere negativt.
Har selv haft både MA og SA så jeg ved udemærket hvad jeg snakker om.
Kan som trøst fortælle dig stort set alle er gravide igen inden for et år. Ganske få er ikke, men det er en lille procentdel.
Og ja, er godt klar over du ikek vil vente et år, men det kan man nogen gange ikke selv bestemme desværre. Tingene går som de går og vi kan ikke gøre noget ved det, men det tager tid at komme sig voer det, ingen tvivl om det:-)
JEG er personligt en af dem der IKKE var gravid et år efter jeg havde mistet, første efter 2 år stod jeg igen med en positiv test og der var en af mine bedste veninder allerede gravid med en smutter og en anden havde jeg fulgt til abort.....
Kan kun sige moder natur kan være en kælling nogle gange,men det skal nok blive din tur.Hver måned er som at tabe i lotteri, men nu er det jo ikke så længe siden trods alt du mistede, så giv din krop lidt mere tid, så skal den nok lave en super lækker baby til dig:-)
Anden gang jeg mistede vidste jeg der var 25% chance for at det ikke blev et barn, så jo, det ramte hårdt at det skulle gå ud over mig igen, men var på en måde nemmere end første gang for der blev jeg seriøst hårdt ramt. tog mig længe at komme over det, ja faktisk først da jeg stod med den nye flotte test.
Så, jeg krydser gerne fingre for at du er gravid inden året er gået, men alt i alt handler det om ikke at opgive, for så får man bare ikke det barn man så skrækkeligt ønsker sig:-)