Kender i til den her slags test ? Jeg har aldrig hørt om den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Ja da jeg har problemer med at uanset hvilket mærke test jeg tager, kommer der skyggestreger eller direkte svage positive test streger, og har da os nogle som er tydligere end det, halvt så tydlige som kontrolstregen, MEN jeg er IKKE gravid trods alle de tossede test som driller, Så nu foreslog en veninde at prøve sådan en test som ikke har en streg, men som skulle skifte farve hvis man er gravid eller så noget????  Mere vidste hun viist ikke om dem, men måske der er en herinde som har stødt på en sådan test og ved hvor de kan fås ? Bliver snart helt kulleret af det her nemlig, og må snart få et ordenligt svar, blodprøven var for nogle uger siden på 2 hcg, men deeeeet er testene da ligeglad med og fortsætter med at sige jeg måske er gravid, dette har kørt sådan i 3 mdr snart, og test og blodprøver giver ikke ordenlig svar i hvert fald !

Til jer alle som læste med

Jeg ved der findes tests hvis tip - der hvor man påfører urinen - skifter farve for at vise at den virker. Kan det mon være det hun mener?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved det sørme ikke, måske hun har misforstået noget, det var en som skiftede farve hvis man var gravid og ikke hvis testen virkede. Måske denne test slet ikke findes, tider på det, siden ingen har hørt om den Men nej, tror ikke det er sådan en.

Anmeld

25. maj 2011

AlexandraR

Hej!

Prøv de her hjemmesider de har billige test de første er det gratis porto hvis du køber for 150 kr husk det er SVENSKE kroner så det er rigtig billigt.  50 sticks  219 SEK inkl. porto =183 DK

Den anden link skal man betale porto. Hvis du køber en pakke med 2 clearblue + porto 150 SEK = 125 DK

Håber du kan bruge det

http://www.quicktests.se/se/grp/graviditetstest.php

http://www.medistore.se/da-DK/graviditetstest-fran-clearblue-p-1610.aspx?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej!

Prøv de her hjemmesider de har billige test de første er det gratis porto hvis du køber for 150 kr husk det er SVENSKE kroner så det er rigtig billigt.  50 sticks  219 SEK inkl. porto =183 DK

Den anden link skal man betale porto. Hvis du køber en pakke med 2 clearblue + porto 150 SEK = 125 DK

Håber du kan bruge det

http://www.quicktests.se/se/grp/graviditetstest.php

http://www.medistore.se/da-DK/graviditetstest-fran-clearblue-p-1610.aspx?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt

1000 tak, det kan jeg i hvert fald !

Anmeld

26. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jeg ved det sørme ikke, måske hun har misforstået noget, det var en som skiftede farve hvis man var gravid og ikke hvis testen virkede. Måske denne test slet ikke findes, tider på det, siden ingen har hørt om den Men nej, tror ikke det er sådan en.

Ok 

Anmeld

26. maj 2011

smlmea

Aldrig skille en digital test ad,da der altid vil være 2 streger på den,så det kan du altså ikke bruge til noget.

Hvis du lige ar født,og ikke fået mens,ville jeg be om en HCG blodprøve,og en henvisning til en gyn,for selv om det er sjældent det sker,så er det jo ikke usandsynligt,at der stadig sidder noget moderkage,som vil blive ved med at danne lidt HCG,som nogle af dine test slår ud på.

Den anden mulighed,er at du har været gravid igen,men at æget er gået til grunde,og du dermed har haft en bio.

Sidste mulighed er,at ingen af dine test har været positiv,men at det er skyggestreger,som du fejlagtigt har tolket som en rigtig streg.

Hvis du skulle være i tvivl om det er en rigtig streg,så tag et billede,og lig det ind i paint,ændre farverne til negativ,lyser test stregen op,ja så er det en rigtig streg,og du har der med HCG i blodet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.