Kender i til den her slags test ? Jeg har aldrig hørt om den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg kender ikke testene, men synes da klart du skulle tage til lægen igen.  for under alle omstændigheder slår testen ud på hcg, og det kan ikke være sundt at rende rundt med hcg i kroppen uden at være gravid. Der må være en årsag til det. Og den skal da findes. 

men forstår fandme godt at du ikke gider at bruge flere penge på ubrugelige test, det må være vildt frustrerende, så du får lige en 

har du evt. prøvet blue digital?

Ja har prøet dem, en sagde ikke gravid, men tog coveret af og der var en streg, har os prøet 2 + test fra clear blue hvor der os var en ekstra streg at se. og på de test som hedder "?-graviditet" tog 3 på 3-4 dage og alle havde svag streg for gravid.

Clear blue digital er nu 8 uger siden, + testene er 4 uger siden og "?-graiditet" er vel os 8 uger siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

aarhusmor

Anonym skriver:

Så er jeg ikke den eneste ! Det med skyggestreger er Valmet for rema, de er elendige synes jeg Og kan desværre ikke vente til mens er udblevet, har ikke fået mens siden fødslen endnu, som er 4 ½ måned siden, (ammer), og lægen siger at der SLET IKKE kan være mere hcg i kroppen som forvirre testen fra sidste graiditet, da det falder stødt allerede i graiditeten..

Hmm det har lægen ikke ret i. Der kan godt være hcg i meget lang tid. Men når de tester dig til under 2 i hcg, så er der det ikke. Men f.eks. på skejby tester man ikke under 2 i hcg. Der tester man under 5 i hcg. Og hvis testen er meget meget følsom kan de nogengange godt vise den streg. Men tit er det også fordi der er lavet en "rille" til hcg'en i det område og at denne bliver "grå" når man bruger testen.

Valmed er kendt for at vise skyggestreger ved nogen. Ved mig er det alle tests der gør det.

Jeg ville skifte mærke. Evt. til Apotekets unistrip. Dem har jeg ok erfaringer med. Og jeg har testet rigtigt rigtigt meget.

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Hmm det har lægen ikke ret i. Der kan godt være hcg i meget lang tid. Men når de tester dig til under 2 i hcg, så er der det ikke. Men f.eks. på skejby tester man ikke under 2 i hcg. Der tester man under 5 i hcg. Og hvis testen er meget meget følsom kan de nogengange godt vise den streg. Men tit er det også fordi der er lavet en "rille" til hcg'en i det område og at denne bliver "grå" når man bruger testen.

Valmed er kendt for at vise skyggestreger ved nogen. Ved mig er det alle tests der gør det.

Jeg ville skifte mærke. Evt. til Apotekets unistrip. Dem har jeg ok erfaringer med. Og jeg har testet rigtigt rigtigt meget.

Oki hvad koster den ?

Jeg bruger nemlig ikke Valmed mere, men en maaasse andre, som laver pos streger :/

Blå sådan en miljø venlig en fra en brugs, "?-graiditet", Clear blue +, clear blue digital, og 2-3 forskellige strimmel billig test (længe siden nu, 8 uger) og de der stae på billigtest.dk og alle de andre hjemmesider, så er nok oppe på 9-10 forskellige test

Anmeld

25. maj 2011

aarhusmor

Det husker jeg desværre ikke. De er ikke helt billige. Det er noget med 25 kr. stykket. Derfor bruger jeg dem ikke så tit

Anmeld

25. maj 2011

Mira0911

ClearBlue kan jeg varmt anbefale... Testede med denne... Og den skriver hvis du gravid eller ej... 

Anmeld

25. maj 2011

aarhusmor

MoarJ skriver:

ClearBlue kan jeg varmt anbefale... Testede med denne... Og den skriver hvis du gravid eller ej... 

Ja enig, den virker. Men for pokker det er mange penge når man lider af testomania!

Anmeld

25. maj 2011

Mira0911

aarhusmor skriver:

Ja enig, den virker. Men for pokker det er mange penge når man lider af testomania!

Ja... Købte kun 1... Og resten var strimmelteste....  testede også som en gal, da jeg testede positivt... 

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

HAHAHA ja som du måske kan høre er JEG også testoman ! Meen har virkelig taget mig sammen her de sidste par uger ! Ellers var der en dag jeg brugte 8 :O Men det er så os det højeste på 1 dag

Må spare lidt op til en clear blue digital igen,  der burde være sket noget siden sidst hvis jeg VIRKELIG er med rogn

Anmeld

25. maj 2011

aarhusmor

Anonym skriver:

HAHAHA ja som du måske kan høre er JEG også testoman ! Meen har virkelig taget mig sammen her de sidste par uger ! Ellers var der en dag jeg brugte 8 :O Men det er så os det højeste på 1 dag

Må spare lidt op til en clear blue digital igen,  der burde være sket noget siden sidst hvis jeg VIRKELIG er med rogn

ja testomania'er genkender testomania'er

Jeg plejer at bruge de billige strimler, gerne fra sverie og så tager jeg en dyr test, hvis der kommer en lidt tydeligere streg.
Men nu kommer der kun skygger og vil skal prøve donoræg istedet. Men når vi får det sat op, så er jeg klar!!!

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

ja testomania'er genkender testomania'er

Jeg plejer at bruge de billige strimler, gerne fra sverie og så tager jeg en dyr test, hvis der kommer en lidt tydeligere streg.
Men nu kommer der kun skygger og vil skal prøve donoræg istedet. Men når vi får det sat op, så er jeg klar!!!

Haha ja nemlig !

Og tror os jeg vil gøre sådan så, i må jo styre vores "sygdom" lidt, den er dyr i længden, så bestiller nogle billigtest og hvis jeg så får tydligere resultater end jeg plejer så går det løs haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.