privat mødregruppe, Amager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det er på min fødselsdag, at du har termin Øv, det var også længe, at du gik over. Blev du så sat i gang? Man må håbe, at du føder før den 31/3, så du lige når, at få børnepengene med, hvis du også denne gang skulle gå over tiden.

Det lyder dejligt med en vugge. Det har jeg også rigtig gerne ville have - både til vores dreng og den nye - men det er min mand og mig meget uenige om, hm hm. Nå, men nogen kampe er ikke værd, at tage

Har I fundet en navn til jeres dreng? Eller det vil sige er I blevet enige?? Vi er stadigvæk ikke kommet tættere på noget navn, hvis vi får en dreng og kommer det nok heller ikke før, at jeg har født.

God dag

Knus
Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2009

Mca<3

Skal man bare nå at føde før 31 marts for at nå børne checken ??? Den vil jeg jo gerne nå he he ,, Det bliver en pæn sjat penge vi skal til at have hver 3 md . For 3 børn incl . børne pengene fra mine 2 store ,, Dem får jeg af kommunen oven i børne checken hvert kvartal pga deres far er død .. Hold da op .. Fandt først ud af forleden hvor høj børne checken er for børn under 2 år .. Det jo vildt Jamen så føder jeg nok inden den 31 .. Nej jeg blev ikke sat i gang sidst , det kom heldigvis af sig selv .. Vi var nød til at have en vugge ,, Vi begynder at lide lidt af plads problemer så så længe vi kan udskyde tremme sengen jo bedre Kender godt til det der med mænd ,, he he nogle ting er bare bedre at putte i glemme bogen ,, fnis-- Nej vi er langt fra ved at have et navn .. Det har jeg faktisk lagt i glemme bogen nu .. Vi må vente til han er født Var du til undersøgelse i uge 28 ?? Og hva vejede din guld klump der ?? Jeg render til scanning og undersøgelser hele tiden pga mit stofskifte er for lavt så de er bange for han ikke tager nok på,, Men i 28 uge vejede han 1500 g det syntes jeg lyder af temmelig meget ,, Knus

Anmeld

23. januar 2009

MoarHvidovre

Ja, man skal "bare" nå, at føde senest den 31. marts kl. 23.59, så får du børnepenge i april. Hvis man føder den 1/4, så "mister" man dem. Jeg ved det fra jeg fik min søn. Han er fra den 15. oktober (og jeg undersøgte det dengang) og jeg fik ikke børnepenge den 20. oktober. Ja, det er mange penge. De blev sat op 500 kr. sidste år ekstra-ordinært

Jeg var til jordemoder i uge 27+1 og da blev vores baby skønnet til 1100 g. Jeg har tilfældigt min vandrejournal med på arbejdet, da jeg skal til jordemoder i efermiddag - glæder mig. Det er da en flot vægt, at han havde i uge 28. Så får du måske tit lov til, at se jeres prins "live"??

Håber, at I får løst jeres pladsproblemer til den tid tremmesengen skal frem. Vi har heldigivs plads til en i vores soveværelse. Vi får først problemer når han/hun skal til, at sove alene. Så må vores dreng dele værelse med ham/hende - selvom værelset ikke er for stort. Nå, men det løser vi jo nok.

Ja, nogen kampe skal bare gå i glemmebogen *GG* eller lade som om de har vundet dem, ha ha ha ha.

Spændende med navnet. Håber I bliver enige når prinsen kommer. Vi var også meget uenige sidste gang og fandt først en dreng 5-6 timer efter, at jeg havde født. Jeg havde forslået Luka mens jeg var gravid, men det synes min mand var ganske forfærdeligt - men han kom jo til, at hedde det. Så jeg er fortrøstningsfuld til næste gang - hvis det skulle blive en dreng

God weekend.

Knus Katja

Anmeld

23. januar 2009

MoarHvidovre

Det gik vist lidt hurtigt med, at få skrevet - jeg mener, at vi først fandt et drengenavn 5-6 timer efter, at jeg havde født og ikke, at fandt først en dreng 5-6 timer efter, at jeg havde født

Anmeld

23. januar 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Det gik vist lidt hurtigt med, at få skrevet - jeg mener, at vi først fandt et drengenavn 5-6 timer efter, at jeg havde født og ikke, at fandt først en dreng 5-6 timer efter, at jeg havde født

Ha ja forstod dig godt ,,, ellers let at få børn hvis bare man går ud og finder dem Ja bare føde inden d 31 det er nok lettere sagt end gjort ,,, Jo jeg ser ham live hver måned og sidste gang deltog tv 3 til scanningen så jeg kommer med i deres nye udsendelse hospitalet he he ... Jo så er 1500 da en fin vægt ,, og havde været ved jordemoderen dagen før og hun havde tippet samme vægt som scanningen sagde ,, Det er ret flot ramt .. Jordemoderen sagde dog han var i sæde stilling og hende der scannede sagde han stod på hovedet hmm , mindre godt ,,, Jo vi skal nok få løst vores plads problemer ,, håber vi . Vi må nedlægge kontoret i sove værelset når han skal i tremme seng og så er han nød til at sove med os indtil datteren flytter hjemmefra hvilket er om et par år he he .. Kan ikke forlange nogen af mine unger skal dele værelse med så lille en bror .. Det går nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.