Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Ja, man skal "bare" nå, at føde senest den 31. marts kl. 23.59, så får du børnepenge i april. Hvis man føder den 1/4, så "mister" man dem. Jeg ved det fra jeg fik min søn. Han er fra den 15. oktober (og jeg undersøgte det dengang) og jeg fik ikke børnepenge den 20. oktober. Ja, det er mange penge. De blev sat op 500 kr. sidste år ekstra-ordinært

Jeg var til jordemoder i uge 27+1 og da blev vores baby skønnet til 1100 g. Jeg har tilfældigt min vandrejournal med på arbejdet, da jeg skal til jordemoder i efermiddag - glæder mig. Det er da en flot vægt, at han havde i uge 28. Så får du måske tit lov til, at se jeres prins "live"??
Håber, at I får løst jeres pladsproblemer til den tid tremmesengen skal frem. Vi har heldigivs plads til en i vores soveværelse. Vi får først problemer når han/hun skal til, at sove alene. Så må vores dreng dele værelse med ham/hende - selvom værelset ikke er for stort. Nå, men det løser vi jo nok.
Ja, nogen kampe skal bare gå i glemmebogen *GG* eller lade som om de har vundet dem, ha ha ha ha.
Spændende med navnet. Håber I bliver enige når prinsen kommer. Vi var også meget uenige sidste gang og fandt først en dreng 5-6 timer efter, at jeg havde født. Jeg havde forslået Luka mens jeg var gravid, men det synes min mand var ganske forfærdeligt - men han kom jo til, at hedde det. Så jeg er fortrøstningsfuld til næste gang - hvis det skulle blive en dreng

God weekend.
Knus Katja

Anmeld