privat mødregruppe, Amager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2009

pipsen

Hej piger

Jeg må desværre melde fra denne gang. Vi er kommet hjem fra London, men jeg må indrømme flytningen har taget mere på både mig og min søn, end jeg troede den ville. Min skønne dreng er stadig noget forvirret og reagerer med en hel del temperament og jeg har desværre en del plukveer Så de næste dage bliver nødt til at handle om at falde lidt til ro i vores nye hjem. Jeg vil dog rigtig gerne med, hvis I arrangerer igen. Forhåbentligt er vi alle lidt mere ovenpå om et par uger

Knus Lena

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2009

Mambi78

Hej,

Hvilken tid, vil passe jer bedst, at ses på onsdag?'
I skal også lige have min adresse, men har ikke lige lyst til, at skrive den her på siden, i åbent forum Ved ikke helt, hvordan man kan skrive privat her??
Jer der har mindre børn, tager I dem med, eller hvordan med det? Bare for at vide, om jeg skal holde min hjemme fra børnehave..

Lena : det er helt forståeligt, det er da også en stor omvældig! Vi finder bare en anden dag at ses

God søndag

Heidi

Anmeld

20. januar 2009

Mca<3

Mambi78 skriver:

Hej,

Hvilken tid, vil passe jer bedst, at ses på onsdag?'
I skal også lige have min adresse, men har ikke lige lyst til, at skrive den her på siden, i åbent forum Ved ikke helt, hvordan man kan skrive privat her??
Jer der har mindre børn, tager I dem med, eller hvordan med det? Bare for at vide, om jeg skal holde min hjemme fra børnehave..

Lena : det er helt forståeligt, det er da også en stor omvældig! Vi finder bare en anden dag at ses

God søndag

Heidi

Sorry tøser ,,, Havde svedt den ud og havde helt glemt at kigge på siden ....
Er klart klar næste gang ,,,

Anmeld

20. januar 2009

Mambi78

Hej,

Jeg vælger at aflyse dagen imorgen pga manglende deltagelse.

/Heidi

Anmeld

20. januar 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Hej

Det var ærgeligt. Jeg har desværre ikke haft mulighed for, at komme til computeren før her til aften. Har desværre haft en lille mand som har været
syg

Skal vi prøve, at finde en anden dato?

Skal til JM på fredag - jeg glæder mig bare så meget til, at hører hjertelyd
igen

Nu har jeg under 2 mdr. til termin - jeg synes bare, at tiden er fløjet afsted.

God aften.

Kh.
Katja 31+5

Anmeld

21. januar 2009

Mca<3

Jo klart ,, lad os finde ny dato Uha jeg er utålmodig nu ,, vil bare så gerne have ham ud og alligevel ikke nu self. Glæder mig bare sådan .. Puha syntes det er blevet hårdt og syntes han sparker så voldsomt nu at det giver problemer med at sove . Hvordan har i det ???

Anmeld

21. januar 2009

MoarHvidovre

Godmorgen til jer

Jeg er også ved, at være utålmodig og alligvel ikke. Vi har jo en dreng i forvejen som kun er knap 1 1/2 år når vores prins/prinsesse bliver født, og jeg ved, at det bliver super hårdt. Det er bare med, at "nyde" den sidste tid

Jeg er begyndt, at blive temmelig meget generet af plukveer (måtte være hjemme et par dage i sidste uge for, at slappe af), mange toiletbesøg uanset tidspunktet på dagen og i det hele taget "tung" i kroppen. Jeg synes ikke, at jeg havde de samme gener sidste gang. Han/hun sparker også rigtig meget - nogen gange tror jeg, at han/hun er på vej ud af maven - men heldigvis er det ikke så slemt om natten (7-9-13).

God dag til jer alle.

Knus
Katja

Anmeld

21. januar 2009

Mca<3

Ja i får nok lidt at se til og under alle omstændigheder skal man huske at nyde den tid man har inden den lille kommer Ha ja jeg har det også som om han er på vej ud ind i mellem, syntes også han sparker ned mod skridtet så voldsomt så man tror der snart titter en arm el ben ud ,,,
Hvornår er det du er sat til ??

Anmeld

21. januar 2009

MoarHvidovre

Jeg har termin den 19. marts (er i uge 31+6) og skal føde på Hvidovre Jeg regner dog ikke med, at gå tiden fuldt ud (kan selvfølgelig bliver overrasket). Sidste gang fødte jeg i 38+6. Hvornår har du termin? Du har helt sikkert skrevet det på et tidspunkt

Ja, det er bare med, at nyde tiden inden, at den nye kommer - ikke ment den måde, at jeg ikke glæder mig.

Ja, det kunne se kønt ud med en arm eller ben stikkende ud af skridtet *GG* Men det går godt nok vildt for sig nogen gange inde i mavsen

/ Katja

Anmeld

21. januar 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Jeg har termin den 19. marts (er i uge 31+6) og skal føde på Hvidovre Jeg regner dog ikke med, at gå tiden fuldt ud (kan selvfølgelig bliver overrasket). Sidste gang fødte jeg i 38+6. Hvornår har du termin? Du har helt sikkert skrevet det på et tidspunkt

Ja, det er bare med, at nyde tiden inden, at den nye kommer - ikke ment den måde, at jeg ikke glæder mig.

Ja, det kunne se kønt ud med en arm eller ben stikkende ud af skridtet *GG* Men det går godt nok vildt for sig nogen gange inde i mavsen

/ Katja

Årh jeg håber også på han kommer et par uger før sidst gik jeg 14 dage over sukk,,,,, Jeg er sat til 26 marts og nu har vi bare alt parat ,, Har lige købt den sødeste vugge i dag Ha ja det går sgu vildt til derinde .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.