privat mødregruppe, Amager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.900 visninger
44 svar
0 synes godt om
17. november 2008

Mambi78

Kunne være sjovt at starte sin egne mødregruppe, da jeg mangler veninder, der har børn.
Selv er jeg 30 år, og mor til en dreng på knap 3 år. Jeg venter mig endnu en dreng til marts.
Vi kan evt. mødes og lave vores egen mødregruppe, hvis stemningen og kemien er der til det?

Mambi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2008

Mca<3

Mambi78 skriver:

Kunne være sjovt at starte sin egne mødregruppe, da jeg mangler veninder, der har børn.
Selv er jeg 30 år, og mor til en dreng på knap 3 år. Jeg venter mig endnu en dreng til marts.
Vi kan evt. mødes og lave vores egen mødregruppe, hvis stemningen og kemien er der til det?

Mambi

Hej ,, jeg har 2 store bø'rn og venter en dreng til marts ,, jeg er 35 år , Jeg er frisk på at mødes med nogle tøser kunne være hyggeligt .. Er i øvrigt sygemeldt lige til fødslen så keder mig noget Kh Tanja.

Anmeld

18. november 2008

Mambi78

Hej Tanja,

Det lyder dejligt, jeg er også frisk på at mødes :-) Jeg arbejder dog stadig fuldtid, men har stadig overskud til at møde nye tøser, og dere børn.
Jeg bor på Amager, hvor I landet bor du henne?

Mvh
Heidi

Anmeld

20. november 2008

Mca<3

Mambi78 skriver:

Hej Tanja,

Det lyder dejligt, jeg er også frisk på at mødes :-) Jeg arbejder dog stadig fuldtid, men har stadig overskud til at møde nye tøser, og dere børn.
Jeg bor på Amager, hvor I landet bor du henne?

Mvh
Heidi

Hyggeligt Jeg bor i Hillerød men intet problem,, det tager 40 min i bil ,, kunne være sjovt om vi kunne få flere med på den

Anmeld

27. november 2008

Mambi78

Hej igen,

Der er ikke den store tilslutning til denne ide. Jeg synes stadig at det er en god ide, men forståeligt nok, hvis du synes, der er for lang transporttid. Vi kunne jo skiftes til at besøge hianden, hvis det bliver aktuelt :-)

Anmeld

3. december 2008

pipsen

Hej, jeg har en dreng på 3 og venter en ny til marts. Pt. bor jeg i London, men regner med at flytte til Sjælland (Hundested) til januar/februar. Har faktisk ingen veninder med børn, så vil gerne med...
Kh Lena

Anmeld

3. december 2008

Mambi78

Hej Lena,

Du skal da være mere end velkommen, jo flere des bedre :-)
Vi har jævnalderen drenge så de kan måske også lege sammen.

Ser frem til at høre mere fra dig af

/Heidi

Anmeld

3. december 2008

pipsen

Det vil jeg da glæde mig til Glæder mig i forvejen stort til at komme hjem til Danmark.. Jeg skriver igen, når flyet lander

Anmeld

5. december 2008

Mca<3

Kunne være super hyggeligt hvis vi allerede var 3 stks ,, Der må være flere ,, come on ,,,

Anmeld

8. december 2008

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Hey ...

Det lyder hyggeligt.

Jeg arbejder dog stadigvæk på fuld tid.

Jeg har en dreng, Luka fra oktober 2007.

Jeg bor i Hvidovre.

Kh.
Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.