Prinsessens balsal 21+2 (uge 22)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Frøken J.

Najsen86 skriver:

du er så smuk

Dejligt billede hvor du griner

Tusind tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Jaaaaarmen, og her roser du MIG?! Prøv lige at være naturlig smuk og sikke et fantastisk grinebillede! Ikke grimt som lemur, lemur billedet, men bare lige dig og jer i en dejlig stund  

Og se lige den bobbel på maven... Gudeskøn balsal!

Åååårh tusind tak Det lyser lige op på en aften, hvor man er lidt uforklarligt depri! 

Anmeld

28. maj 2011

twinny

sikke en lækker prinsesse hule du gemmer på der..

Anmeld

28. maj 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

sikke en lækker prinsesse hule du gemmer på der..

Tak! Tænk det snart er en uge siden allerede.. 22+0 i morgen. Der til gengæld ikke sket meget den sidste uge. Bilder mig faktisk ind, at den er vokset den modsatte vej igen 

Anmeld

28. maj 2011

MaybeBaby

Secrets skriver:

Åååårh tusind tak Det lyser lige op på en aften, hvor man er lidt uforklarligt depri! 

Haha, havde lige en ægte hormonella oplevelse i går. Var pissetræt og halvt vågen, da kæresten gik i seng og han kildede mig lidt og så gik jeg i galoperende grineflip i 5 min. som PLUDSELIG slog over i at jeg lå utrøstelig hulkende i favnen på en meget forvirret kæreste, der efter bedste evne prøvede at trøste mig for noget, jeg ikke kunne sige hvad var, og så gik der 5 min med det, hvorefter jeg så slog over i grineflip igen. Stakkels stakkels mand!  Hvad skulle han også stille op med mig? Så disse "uden grund" aftener, dem kender jeg alt til, bette pus

Anmeld

28. maj 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Haha, havde lige en ægte hormonella oplevelse i går. Var pissetræt og halvt vågen, da kæresten gik i seng og han kildede mig lidt og så gik jeg i galoperende grineflip i 5 min. som PLUDSELIG slog over i at jeg lå utrøstelig hulkende i favnen på en meget forvirret kæreste, der efter bedste evne prøvede at trøste mig for noget, jeg ikke kunne sige hvad var, og så gik der 5 min med det, hvorefter jeg så slog over i grineflip igen. Stakkels stakkels mand!  Hvad skulle han også stille op med mig? Så disse "uden grund" aftener, dem kender jeg alt til, bette pus

Ahahahaha  Nej, hvor fantastisk! Jamen det er sku også noget underligt noget. Jeg tror også bare det er en samling af eksamen mandag og så kun en uges forberedelse til næste eksamen, træææthed, "hvorfor er hun lidt inaktiv i dag" og så på den anden side veeerdens dejligste kæreste, som i dag havde købt den smukkeste langstilkede røde rose til mig "bare fordi" - Self. efter først grundigt at have undersøgt, om man ikke kunne købe nogle valmuer, som er min yndlingsblomst. Ah, de mænd! Så det er sådan et underligt ambivalent humør, tror jeg  

Anmeld

28. maj 2011

twinny

Secrets skriver:

Tak! Tænk det snart er en uge siden allerede.. 22+0 i morgen. Der til gengæld ikke sket meget den sidste uge. Bilder mig faktisk ind, at den er vokset den modsatte vej igen 

jaah det går vildt hurtigt... synes også min har stået stille... her den sidste uge...   det er sjovt a se mave når de sparker...

Anmeld

28. maj 2011

MaybeBaby

Secrets skriver:

Ahahahaha  Nej, hvor fantastisk! Jamen det er sku også noget underligt noget. Jeg tror også bare det er en samling af eksamen mandag og så kun en uges forberedelse til næste eksamen, træææthed, "hvorfor er hun lidt inaktiv i dag" og så på den anden side veeerdens dejligste kæreste, som i dag havde købt den smukkeste langstilkede røde rose til mig "bare fordi" - Self. efter først grundigt at have undersøgt, om man ikke kunne købe nogle valmuer, som er min yndlingsblomst. Ah, de mænd! Så det er sådan et underligt ambivalent humør, tror jeg  

Ja og i morgen er det helt andre følelser! Godt at hormornerne stormer lidt af et stykke tid efter fødslen

Anmeld

28. maj 2011

ønskebørn74

Secrets skriver:

En ny uge er oprandt Og jeg synes godt nok den vokser. Og hun spjætter. Den anden dag fik jeg et så massivt et spark lige mod håndflade, at jeg kunne mærke formen af hendes fod! Hold op jeg blev forskrækket

Vægten siger +7 kilo. Er ikke helt tilfreds

I får lige 2 stks billeder. Lige taget for 5 min. siden. Frisk fra badet au naturel Og det ene billede var faktisk et fejlbillede, fordi min kæreste fangede mig i et grin, men synes faktisk det blev meget fint trods dobbelthagen

Hvor er du bare smuk gravid!!!!  Sikke en fiiiiin mave du har!!!! Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.