Prinsessens balsal 21+2 (uge 22)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

o1Mutte

Hvor er du bare smuuk Dejlig flot mave

Og jeg havde altså ikke bemærket dobbelthagen, hvis du ikke selv havde påpeget det Syntes bare du er skide flot gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Frøken J.

Happiness skriver:

Godt nok en flot stor mave allerede. Dejligt! Jeg længtes efter den da jeg var i uge 22 Den klæder dig ihvertfald flot!

Tusind tak! Og ja, jeg må indrømme jeg lidt frygter hvordan det ender  Jeg kan jo ikke en gang skyde skylden på, at det er en masse fedt. Og hun er heller ikke større end gennemsnittet derinde. Det er lidt skægt

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

o1Mutte skriver:

Hvor er du bare smuuk Dejlig flot mave

Og jeg havde altså ikke bemærket dobbelthagen, hvis du ikke selv havde påpeget det Syntes bare du er skide flot gravid

Tusind tak, det er rigtig sødt sagt af dig 

Anmeld

24. maj 2011

Happiness

Secrets skriver:

Tusind tak! Og ja, jeg må indrømme jeg lidt frygter hvordan det ender  Jeg kan jo ikke en gang skyde skylden på, at det er en masse fedt. Og hun er heller ikke større end gennemsnittet derinde. Det er lidt skægt

Du sørger bare for at hun har nok plads at boltre sig på, så kan hun rigtig slå¨koldbøtter  Min knægt i maven er sjovt nok større end gennemsnittet, men maven mindre Men det føles også som om han er ved at bryde ud nogle gange...

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

Happiness skriver:

Du sørger bare for at hun har nok plads at boltre sig på, så kan hun rigtig slå¨koldbøtter  Min knægt i maven er sjovt nok større end gennemsnittet, men maven mindre Men det føles også som om han er ved at bryde ud nogle gange...

Det skal jeg også love for hun går. Men hun ligger meget og roder rundt nederst i maven. Det er lidt træls for blæren Især når man lige har tisset og ligger sig til at sove, så får man lige sådan et puf til blæren, og så skal man igen. Suk.

Det er da en lidt skæg sammenhæng! Men du er jo også langt henne nu, så han får mindre plads. Gør det ondt nogen gange?

Anmeld

24. maj 2011

Happiness

Secrets skriver:

Det skal jeg også love for hun går. Men hun ligger meget og roder rundt nederst i maven. Det er lidt træls for blæren Især når man lige har tisset og ligger sig til at sove, så får man lige sådan et puf til blæren, og så skal man igen. Suk.

Det er da en lidt skæg sammenhæng! Men du er jo også langt henne nu, så han får mindre plads. Gør det ondt nogen gange?

Det med blæren kender jeg SÅ godt. Tror lidt de gør det så de vender én til at skulle op flere gange om natten Smart!

Men dejligt hun er livlig, det er så livsbekræftende at mærke liv! Så føler man sig overlykkelig

Ja det kan godt gøre ondt. Og han er også så tung nu, så kan dårligt få vejret når jeg ligger på ryggen. Det er ihvertfald møg ubehageligt. Men heldigvis er det det eneste gener jeg har. Har vist haft en meget nem graviditet. Så gør det ikke så meget han losser lidt til mig engang imellem

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

Happiness skriver:

Det med blæren kender jeg SÅ godt. Tror lidt de gør det så de vender én til at skulle op flere gange om natten Smart!

Men dejligt hun er livlig, det er så livsbekræftende at mærke liv! Så føler man sig overlykkelig

Ja det kan godt gøre ondt. Og han er også så tung nu, så kan dårligt få vejret når jeg ligger på ryggen. Det er ihvertfald møg ubehageligt. Men heldigvis er det det eneste gener jeg har. Har vist haft en meget nem graviditet. Så gør det ikke så meget han losser lidt til mig engang imellem

I så fald virker det ret godt! Er gerne oppe en 4 gange om natten. Rimelig trættende. Pånær nu med de lyse morgener, for det er en fed fornemmelse at vågne og tænke: "Øv, jeg skal garanteret op om lidt", og så er kl. kun 4

Ja, jeg hører godt det kan være ubehageligt at ligge på ryggen. Det må da også være en pæn underlig fornemmelse jo mere livmoderen skubber til de indre organer? Det er egentlig lidt interessant det bare sådan lige kan lade sig gøre!

Synes egentlig også jeg har det ret nemt so far

Anmeld

25. maj 2011

o1Mutte

Secrets skriver:

Tusind tak, det er rigtig sødt sagt af dig 

Anmeld

26. maj 2011

Najsen86

du er så smuk

Dejligt billede hvor du griner

Anmeld

28. maj 2011

MaybeBaby

Secrets skriver:

En ny uge er oprandt Og jeg synes godt nok den vokser. Og hun spjætter. Den anden dag fik jeg et så massivt et spark lige mod håndflade, at jeg kunne mærke formen af hendes fod! Hold op jeg blev forskrækket

Vægten siger +7 kilo. Er ikke helt tilfreds

I får lige 2 stks billeder. Lige taget for 5 min. siden. Frisk fra badet au naturel Og det ene billede var faktisk et fejlbillede, fordi min kæreste fangede mig i et grin, men synes faktisk det blev meget fint trods dobbelthagen

Jaaaaarmen, og her roser du MIG?! Prøv lige at være naturlig smuk og sikke et fantastisk grinebillede! Ikke grimt som lemur, lemur billedet, men bare lige dig og jer i en dejlig stund  

Og se lige den bobbel på maven... Gudeskøn balsal!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.