Prinsessens balsal 21+2 (uge 22)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Frøken J.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ihhhh hvor er du bare smuk altså 

Åh, tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Frøken J.

Lotus86 skriver:

Din mave er så fin og rund, og du stråler som en sol

Tak skal du have! Det er den første stråle-kommentar jeg har fået, den varmer 

Anmeld

24. maj 2011

Madam Blå

Secrets skriver:

Tak, hvor er du sød! Men du skal da bare smide den op (måske lidt underligt formuleret. Haha )! Vi har alle forskellige maver, nogen små, nogen store, nogen i midt i mellem, men jeg synes personligt at alle gravide maver er super smukke 

Ja, det gør jeg Måske en anden sidder som mig jo..

Det er de også, allesammen. Kan fange mig selv i at betragte alle de skønne gravide damers maver somme tider.. Men det er måske lidt den der med græsset er liidt grønnere, ikk

Ved ikke om jeg fik sagt det før - men du er virkelig en smuk gravid. Du bærer det så godt

Anmeld

24. maj 2011

2babygirls

Secrets skriver:

En ny uge er oprandt Og jeg synes godt nok den vokser. Og hun spjætter. Den anden dag fik jeg et så massivt et spark lige mod håndflade, at jeg kunne mærke formen af hendes fod! Hold op jeg blev forskrækket

Vægten siger +7 kilo. Er ikke helt tilfreds

I får lige 2 stks billeder. Lige taget for 5 min. siden. Frisk fra badet au naturel Og det ene billede var faktisk et fejlbillede, fordi min kæreste fangede mig i et grin, men synes faktisk det blev meget fint trods dobbelthagen

Ej nogle gode billeder !!!!!!!

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

Kristinav skriver:

Ja, det gør jeg Måske en anden sidder som mig jo..

Det er de også, allesammen. Kan fange mig selv i at betragte alle de skønne gravide damers maver somme tider.. Men det er måske lidt den der med græsset er liidt grønnere, ikk

Ved ikke om jeg fik sagt det før - men du er virkelig en smuk gravid. Du bærer det så godt

Du må lige sige, hvis du smider noget op. Så skal jeg lige lure

Jeg kender det godt. Men kiggede også meget før jeg blev gravid: "Ååååh en smuk mave", tænker man. Hehe Jeg misunder også tit dem der er rigtig slanke hvor det hele KUN sidder på maven. Jeg har også fået på lår, røv, hofter, ansigt osv

Men tusind tak! Det er helt vildt sødt sagt af dig  

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

Tina&Martin skriver:

Ej nogle gode billeder !!!!!!!

Tak

Anmeld

24. maj 2011

Madam Blå

Secrets skriver:

Du må lige sige, hvis du smider noget op. Så skal jeg lige lure

Jeg kender det godt. Men kiggede også meget før jeg blev gravid: "Ååååh en smuk mave", tænker man. Hehe Jeg misunder også tit dem der er rigtig slanke hvor det hele KUN sidder på maven. Jeg har også fået på lår, røv, hofter, ansigt osv

Men tusind tak! Det er helt vildt sødt sagt af dig  

Hihi - jeg skal nok sige til

Synes også, at mit sidder lidt all-around.. Men folk er søde og siger at det kun sidder pænt på maven. De er så venlige

Men ærligt - og ikke for at være venlig - så ser det ikke ud til at sidde andet end på mavsen

Godnat, og sov godt når du kommer dertil

Anmeld

24. maj 2011

Trine89

smuk smuk smuk.. 

Den mave sidder da såååå flot på dig..

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

Kristinav skriver:

Hihi - jeg skal nok sige til

Synes også, at mit sidder lidt all-around.. Men folk er søde og siger at det kun sidder pænt på maven. De er så venlige

Men ærligt - og ikke for at være venlig - så ser det ikke ud til at sidde andet end på mavsen

Godnat, og sov godt når du kommer dertil

Mange tak igen! Måske er jeg også bare oversensitiv mht. eget kropsbillede

Og i lige måde! Sweet dreams  

Anmeld

24. maj 2011

Happiness

Godt nok en flot stor mave allerede. Dejligt! Jeg længtes efter den da jeg var i uge 22 Den klæder dig ihvertfald flot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.