Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NNM skriver: blev det til noget med den cafe tur i århus når vi når omkring den 20 i den her måned? eller er den blevet helt glemt igen?
blev det til noget med den cafe tur i århus når vi når omkring den 20 i den her måned? eller er den blevet helt glemt igen?
Aagaard skriver: Jeg syntes da helt sikkert vi skal gøre noget! Det kunne jeg tihvertfald godt tænke mig :-)Jeg kan stadig den 20.Hvor skal vi mødes?
Jeg syntes da helt sikkert vi skal gøre noget! Det kunne jeg tihvertfald godt tænke mig :-)Jeg kan stadig den 20.Hvor skal vi mødes?
Jeg er også umiddelbart frisk Jeg flytter her den kommende weekend, så ved ikke lige hvor meget tryk der er på dagene efter, men tror godt jeg kan
Frøken J. skriver: Jeg er også umiddelbart frisk Jeg flytter her den kommende weekend, så ved ikke lige hvor meget tryk der er på dagene efter, men tror godt jeg kan
tror desværre ikke jeg kan den dag da jeg får min dreng hjem fra ferie ved ikke endnu hvornår hvordan osv det kommer til at ske da de er på ferie i esbjerg, men skal nok skrive når vi kommer tættere på men samgløs er et skønt sted og man kan jo sidde udenfor hvis vejret er godt ellers er der også minesteriet som ligger lige ved siden af
Aagaard skriver: Jeg skal til sukkerbelastning om morgnen. Men er ellers frisk på frokost, hvad med cafe smagløs? Jeg har ikke prøvet den, nogen som har? Den ligger på Kloster torv...Hvad med omkring frokost? Jeg kommer jo lige fra Glukose belastningen
Jeg skal til sukkerbelastning om morgnen. Men er ellers frisk på frokost, hvad med cafe smagløs? Jeg har ikke prøvet den, nogen som har? Den ligger på Kloster torv...Hvad med omkring frokost? Jeg kommer jo lige fra Glukose belastningen
Aagaard skriver: Var det bare mig der ikke var til at finde, eller var der ingen som kom idag? Det var jo dejligt vejr på klostertorv så jeg har ingen overlast lidt, men...???
Var det bare mig der ikke var til at finde, eller var der ingen som kom idag? Det var jo dejligt vejr på klostertorv så jeg har ingen overlast lidt, men...???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128