Sommerferie og Cafe-tur i århus! - at møde ligesindede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.253 visninger
34 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Aagaard

Hej Århus og omegns piger!

Nu er det snart sommerferie tid og hvad siger i så til en lille tur på cafe, og møde andre som skal have barsel på samme tidspunkt som jer?

Hvad med en dag i uge 29? som er den 18-24 juli....

Kom bare med både dato og cafe foreslag

Jeg håber at i har lyst til at være med (selvfølgelig er andre en århus og omegn også velkommen :-))

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Frøken J.

Aagaard skriver:

Hej Århus og omegns piger!

Nu er det snart sommerferie tid og hvad siger i så til en lille tur på cafe, og møde andre som skal have barsel på samme tidspunkt som jer?

Hvad med en dag i uge 29? som er den 18-24 juli....

Kom bare med både dato og cafe foreslag

Jeg håber at i har lyst til at være med (selvfølgelig er andre en århus og omegn også velkommen :-))

Knus Line

Jeg er frisk!

Anmeld

2. juni 2011

Aagaard

enten er der ingen fra århus + omegn eller også går det bare ikke så stærkt her inde
Så må vi bare ses selv, hvis det skal være på den måde

Anmeld

3. juni 2011

Frøken J.

Aagaard skriver:

enten er der ingen fra århus + omegn eller også går det bare ikke så stærkt her inde
Så må vi bare ses selv, hvis det skal være på den måde

Ja, når nu de andre er så kedelige! det er ski også lidt træls den er delt op i måneder nu, synes jeg. Så er der lige pludselig meget færre mennesker

Anmeld

4. juni 2011

NinaNymannMadsen

jeg vil da også gerne. skal lige se hvilken dato der passer bedst men der omkring den 18-24 juli er fint nok.
måske den 22 juli. ??

Anmeld

4. juni 2011

Aagaard

22. juli er fint hos mig, hvad siger du Janne?

Anmeld

5. juni 2011

Frøken J.

Aagaard skriver:

22. juli er fint hos mig, hvad siger du Janne?

Umiddelbart ja! Har ikke rigtig nogen planer når jeg er færdig med min sidste eksamen, så kan ikke se der skulle være noget i vejen for det  

Anmeld

5. juni 2011

NinaNymannMadsen

Frøken J. skriver:

Umiddelbart ja! Har ikke rigtig nogen planer når jeg er færdig med min sidste eksamen, så kan ikke se der skulle være noget i vejen for det  

det lyder da godt. har nemlig heller ingen planer.
er færdig med min sidste eksamen iår på torsdag eller fredag. ved endnu ikk hva dag jeg skal op.

Anmeld

5. juni 2011

Frøken J.

Astasmor skriver:

det lyder da godt. har nemlig heller ingen planer.
er færdig med min sidste eksamen iår på torsdag eller fredag. ved endnu ikk hva dag jeg skal op.

Held og lykke! Jeg skal op onsdag. Og er SÅ umotiveret til læsningen her på falderebet Kan bare mærke jeg ikke orker mere nu!

Anmeld

5. juni 2011

NinaNymannMadsen

Frøken J. skriver:

Held og lykke! Jeg skal op onsdag. Og er SÅ umotiveret til læsningen her på falderebet Kan bare mærke jeg ikke orker mere nu!

´jo tak. og held og lykke til dig også.
kender det godt. nu skal jeg op i projekt så det er en masse skriven i stedet for men hold op hvor jeg bare ikk orker at lave noget overhovedet.

men det skal da helt sikkert nok gå godt alligevel. du må jo gi en update når du har været oppe så vi kan høre hvordan det gik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.