Sommerferie og Cafe-tur i århus! - at møde ligesindede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

Frøken J.

Astasmor skriver:

´jo tak. og held og lykke til dig også.
kender det godt. nu skal jeg op i projekt så det er en masse skriven i stedet for men hold op hvor jeg bare ikk orker at lave noget overhovedet.

men det skal da helt sikkert nok gå godt alligevel. du må jo gi en update når du har været oppe så vi kan høre hvordan det gik.

Gid jeg skulle skrive, det ville jeg hellere. Eller det kunne jeg sikkert heller ikke tage mig sammen til. Hehe Men skal nok give update. Det må du også lige  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

NinaNymannMadsen

Frøken J. skriver:

Gid jeg skulle skrive, det ville jeg hellere. Eller det kunne jeg sikkert heller ikke tage mig sammen til. Hehe Men skal nok give update. Det må du også lige  

det lige det med at finde motivationen til det jo. nu arbejder jeg sammen med to meget dovne piger så nogen skal jo lave noget. men bare vi får det lavet færdig. og skal da gudskelov op enkeltvis så der er da mulgiheder.
skal jeg nok lige gøre. får nok afvide imorgen hvornår jeg skal op.

Anmeld

6. juni 2011

carinagi

Hejsa nu er jeg ny herinde men er da klar på at mødes i århus bor nemlig i risskov. Så ikke langt for mig :-)

hilsen carina

Anmeld

6. juni 2011

Aagaard

Dejligt, jo flere jo beddere!

Anmeld

6. juni 2011

NinaNymannMadsen

Aagaard skriver:

Dejligt, jo flere jo beddere!

ja nemlig. nu har jeg jo en datter i forvejen. må hun så godt komme med eller skal jeg lade hende blive hjemme sammen med far. ?

Anmeld

6. juni 2011

Aagaard

Jeg syntes sagtens hun kan komme med, måske der ender med at være nogen at lege med oven i købet? Nu er vi jo "allerede" 4 så måske det ender med at der er flere som har en eller to i forvejen.

Anmeld

6. juni 2011

NinaNymannMadsen

Aagaard skriver:

Jeg syntes sagtens hun kan komme med, måske der ender med at være nogen at lege med oven i købet? Nu er vi jo "allerede" 4 så måske det ender med at der er flere som har en eller to i forvejen.

´ja rigtig nok nu må vi se hvor mange vi ender ud med jo. så kommer hun jo nok med kommer jo an på om hun er syg eller ej jo det kan jeg jo ikk vide på forhånd jo.

Anmeld

7. juni 2011

carinagi

Hejsa Jeg kan ikke den 22 juli da vi tager på ferie der men kan mandag til torsdag

Anmeld

7. juni 2011

Aagaard

Jeg skal vidst ingenting hele ugen, tirsdag den 20? måske

Anmeld

7. juni 2011

NinaNymannMadsen

Aagaard skriver:

Jeg skal vidst ingenting hele ugen, tirsdag den 20? måske

det kan godt lade sig gøre for mig hvertfald. hvertfald indtil videre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.