Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sikke da et tilbud!
de er vildt flotte, så jeg vil meget gerne købe 15 par. Kan jeg få dem blandet i sølv og guld og i farverne: Hvid, grøn, sort, blå og orange? (gerne nogle par med de der små blade på, de er helt vildt søde! )
knus vinni.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VNB skriver: sikke da et tilbud! de er vildt flotte, så jeg vil meget gerne købe 15 par. Kan jeg få dem blandet i sølv og guld og i farverne: Hvid, grøn, sort, blå og orange? (gerne nogle par med de der små blade på, de er helt vildt søde! ) knus vinni.
hej.. tak... det får du ... en besker er på vej
Novbaby skriver: Til jer der er itvivl om i vil købe dem! GØR DET!!! De er sååååå fede! jeg er VILDT glade for mine!
Til jer der er itvivl om i vil købe dem! GØR DET!!! De er sååååå fede! jeg er VILDT glade for mine!
1000 tak for din beske ... det jeg glad for at høre.... takk det var sødt..
Hejsa.. Jeg vil meget gerne købe 15 par Hvis du har flere tilbage..
Gerne lidt blandet sølv/guld Og helst ikke nogle der er for "pang" agtige med alt for vilde farver.. og gerne med perler. ikke dem med ugler eller lignende
sikke et super tilbud :-)
jeg vil gerne købe 15 par også - blandet gølv og guld look og i farverne sort, hvid, lilla, turkis.. resten må du selv finde på :-)
alle i perler, ønsker ingen ugler eller lign.
Hejsa.. Jeg vil meget gerne købe 15 par Hvis du har flere tilbage.. Gerne lidt blandet sølv/guld Og helst ikke nogle der er for "pang" agtige med alt for vilde farver.. og gerne med perler. ikke dem med ugler eller lignende
har ikke lavet dem i nu så har da fler hehe de skal bare lige laves føsrt så har hvis en del at se til de næste dage nu men du får 15 par med også....
ingen pang farver mm..
tandbørsten skriver: sikke et super tilbud :-) jeg vil gerne købe 15 par også - blandet gølv og guld look og i farverne sort, hvid, lilla, turkis.. resten må du selv finde på :-) alle i perler, ønsker ingen ugler eller lign.
det får du da...
laver du også armbånd ??
tandbørsten skriver: laver du også armbånd ??
jep... alt muligt... se min hjemmside
www.lounika.dk
pris snakker vi o her inde :0)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128