øreringe tilbud . 15 par 100,-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. maj 2011

bette

er de nikkel fri?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

lounika

Marisen81 skriver:

Jeg vil meget gerne købe 15 par! Sikke et tilbud, de er jo super flotte!

tak skal du have.. jeg sender dig en privat besked så....  ja det er et super tilbus det får man ikke lige sådan vær dag he he..

Anmeld

24. maj 2011

lounika

bette skriver:

er de nikkel fri?

JA 100% det er kriugrisk stål der er belagt med sølv eller guld emalie.. jeg har selv stor nikkel allagi så kunne bestem ikke finde på at lave noget med nikkel... og man kan heller ikke købe martaler i DK med nikkel i mere det er forbut

Anmeld

24. maj 2011

Sofia24

lounika skriver:

hej sofia24.. jeg er alså helt  over for dig ... for  da du skrev gik jeg tilbage i min bestillings liste og kan se to sider sider sammen så din har jeg overset da den sider sammen med en anden side... det jeg alså vildt ked af  den bliver lave som den første og sendt af sted tik dig.... sory... alle ander er nemmelig sendt for længst

så så så - ikke vær ked af det

Jeg tænkte bare at du plejer at levere så hurtigt, men ikke denne gang, så ville lige "prikke" til dig

Det er helt i orden! Men glæder mig til at få det

Anmeld

24. maj 2011

lounika

Sofia24 skriver:

så så så - ikke vær ked af det

Jeg tænkte bare at du plejer at levere så hurtigt, men ikke denne gang, så ville lige "prikke" til dig

Det er helt i orden! Men glæder mig til at få det

også bare kanon du gør det for ellers hade jeg ikke set det .... ja jeg gør normal alt jeg kan for de kommer inde for få dage.. alt efter hvor mange bestillinegr der er oven i en gang..., dem her med 15 par a ganeg tager jo lidt da der jo kun skal være 10 der bestiller  15 par før jeg har rimelig meget at se til med at fremstille hehe..

Anmeld

24. maj 2011

Nettemor

uhh jeg kunne også godt tænke mig at købe sådan et hold..

Anmeld

24. maj 2011

bette

lounika skriver:

JA 100% det er kriugrisk stål der er belagt med sølv eller guld emalie.. jeg har selv stor nikkel allagi så kunne bestem ikke finde på at lave noget med nikkel... og man kan heller ikke købe martaler i DK med nikkel i mere det er forbut

super :)

så vil jeg gerne købe :) 

Anmeld

24. maj 2011

Laurits'mor

Jeg vil også gerne købe 15 par for 100 kr.

Mest sølv-look, men gerne blandet - og så elsker jeg rød!! - men jeg vil gerne have lidt forskelligt.

/Mai

Anmeld

24. maj 2011

lounika

nettemor skriver:

uhh jeg kunne også godt tænke mig at købe sådan et hold..

jamen det kan du tror du kan få lov til du får en privat besked om lidt så..

Anmeld

24. maj 2011

lounika

bette skriver:

super

så vil jeg gerne købe  

det super så får du også lige en privat besked om lidt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.