1 usund dag eller ingen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

eElak

Hmm... Usunde dage har jeg ikke som sådan..

Men hvis jeg skal noget, så tillader jeg mig selv mere end ellers.

Jeg lever højt på min Cola Zero.

der skal jeg have et glas af det, når knægten sover - det er mit break.

Indimellem har jeg også nogle ovnbagte chips.. De indeholder ikke nær så meget fedt som så meget andet, men synes det er kanon gode.. Jeg afvejer en portion, og så er det bare det...

Sådan en pose kan sagtens holde en uge. :-)

Så ikke en fast dag, men når jeg synes at jeg har behovet og fortjener det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Carina1977 skriver:

Så det kan altså godt lade sig gøre, selvom man går chips-amok  ej jeg må nok hellere lade være

Men fedt at høre, at det lykkedes at tabe dig alligevel

Jeg kan ikke dyrke nogen former for motion, så derfor skal jeg være meget påpasselig med, hvad jeg propper i min mund

Ja,for pokker,det kan jeg godt se.Uden motion tør man vel næsten ikke spise

Anmeld

24. maj 2011

..

Jeg holder 1 dag om måneden en snyd-stofskifte-dag og det kan varmt anbefales. Jeg har været igang med at tabe mig siden 1 december og der ryger 5 kg om måneden så det stopper bestemt ikke vægttabet.

Der er flere fordele ved sådan en dag om måneden. Den første er at jeg ved at der kommer en dag (den første søndag i måneden) hvor jeg må spise lige hvad jeg vil fra morgen til aften. Det hjælper mig når jeg får lyst til noget eller ser andre spise noget lækkert. Nogen gange i løbet af måneden så falder jeg over noget lækkert jeg godt kunne tænke mig at spise, så køber jeg det og spiser det på min ssd. En anden fordel er at jeg taber mig rigtigt meget ugen efter, min krop tror lige den skal sætte stofskiftet i vejret og når jeg så dagen efter igen spiser total sundt så drøner vægten bare nedaf :-)

Anmeld

24. maj 2011

Carina1977

Macrolf skriver:

Jeg holder 1 dag om måneden en snyd-stofskifte-dag og det kan varmt anbefales. Jeg har været igang med at tabe mig siden 1 december og der ryger 5 kg om måneden så det stopper bestemt ikke vægttabet.

Der er flere fordele ved sådan en dag om måneden. Den første er at jeg ved at der kommer en dag (den første søndag i måneden) hvor jeg må spise lige hvad jeg vil fra morgen til aften. Det hjælper mig når jeg får lyst til noget eller ser andre spise noget lækkert. Nogen gange i løbet af måneden så falder jeg over noget lækkert jeg godt kunne tænke mig at spise, så køber jeg det og spiser det på min ssd. En anden fordel er at jeg taber mig rigtigt meget ugen efter, min krop tror lige den skal sætte stofskiftet i vejret og når jeg så dagen efter igen spiser total sundt så drøner vægten bare nedaf :-)

Jeg tror også man skal være meget konsekvent overfor sig selv. Man skal virkelig kunne sige at det kun er den ene dag, så man ikke fortsætter dagen efter igen. Men faktisk et rigtig godt trick lige at snyde kroppen engang imellem  men ved ikke om jeg ville turde gøre det

Anmeld

24. maj 2011

..

Carina1977 skriver:

Jeg tror også man skal være meget konsekvent overfor sig selv. Man skal virkelig kunne sige at det kun er den ene dag, så man ikke fortsætter dagen efter igen. Men faktisk et rigtig godt trick lige at snyde kroppen engang imellem  men ved ikke om jeg ville turde gøre det

Det tror jeg du har ret i, heldigvis er det ikke noget problem for mig. Det er jo ikke noget jeg finder på lige pludseligt, jeg har fastsat datoen i en måned i forvejen så jeg ved hvornår jeg kan synde.

Man kan faktisk ikke engang spise ret meget og fx chips er slet ikke så godt som det var engang men rart at få det ud af systemet og mærke på egen krop hvor godt man har det når man spiser sundt!

Anmeld

30. maj 2011

Charlotte Wberg

Uhh jeg spiser ikke specielt sundt som sådan... Jeg er lige faldet over et program der hedder mobile fitness... De har regnet et antal felter ud til mig og så kan jeg sådan set spise hvad jeg vil inden for de felter... Jeg er meget spændt på om det fungere, for må stadig godt spise fedt og sukker bare ikke for meget... Har kun været igang i 1 uge, men vægten sagde minus ½ kilo og det var det jeg havde sat mig for at tabe pr. uge så fint fint med mig...

Men skulle jeg sige væk med kage, slik og alle mulige andre ting er jeg sikker på at jeg ville falde i noget så hurtigt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.