Carina1977 skriver:
Hvad er jeres erfaringer??
Jeg overvejer lidt om jeg skal tillade mig selv at få lidt usund 1 aften om ugen, men samtidig er jeg også lidt bange for, om det kan tricke en til, at få endnu mere lyst til det.
Hvordan gør i andre? Har i 1 usund aften? Eller lever i hver dag så sundt som overhovedet muligt?
Når i får lidt usundt, hvad spiser i så?
Jeg drikker sodavand stort set HVER dag.. og taber mig stadig! 
(Men det er jo så også enten pepsi max eller cola zero..)
Og det tager en del af min trang til diverse ting..
Hvis jeg får lyst til slik osv, så spiser jeg enten et stykke 70% chokolade, sukkerfrie pastiller/bolsjer (super best har nogle campino efterligninger, de er så gode! og man må i følge DDV få 5 stk om dagen - du kan også spise 5 lakridser hvis du er mere til det, det ka jeg bare ikk lide) Disse ting er ok.. Men self bedst og lade vær. Sukkerfrit tyggegummi er også godt! (igen max 5 stk om dagen og ikk 5 tyggegummi + 5 bolsjer, nej kun 5 i det hele)
I weekenden tillader jeg mig at tage nogle popcorn feks, de ikk så slemme heller. Hvis du har tildens til og spise chips med dip, så køb enten noget DDV youghurt (som også kan bruges til varme retter osv) eller fromaiche fre og bland enten noget Kim's dip mix i eller køb feks knorrs græste dressing mix, det også godt.. og så lav nogle gulerod og agurk stave i stedet.
Ligeledes med maden.. Hvis du VED at i på lørdag feks skal til 50 års fødselsdag eller anden form af fest med mad hvor du ikk selv tilbereder. Jamen så er det din syndedag og så skal du bare spise pænt de andre dage.
Jeg kan feks godt li og spise en frokost med veninderne i ny og næ.. men hvis jeg ved jeg skal til fødselsdag, konfirmation eller lign i weekenden, så må det vente til næste uge.
(eller spise salat, men gider jeg ikk betale for hehe)
Du kender jo dig selv bedst, så hvis du falder i igen ved og tage et enkelt stk chokolade, eller ved og ha en syndedag, jamen så er det bedre og lade vær jo!!
Men jeg kan bare ikk være på kur så længe hvis ikk jeg får de ting engang imellem.. Og så længe det er behersket, så taber man sig jo stadig 
(tro mig, jeg har ku spise junk food en gang om ugen og stadig tabe mig..!
)
Nå men det var lidt for mig - håber det ku bruges!
Anmeld