Hvis du tænker pris så havde jeg malet værelserne farver, og alle tingene i naturel farver. For det er billigere at bare male et værelse istedet end at skulle købe alt nyt når de farver løber ud af moden -men om ikke så ville jeg gøre omvendt, og gå amok med farver derinde 
Ellers så skal du lige tænke om du/i nu er ordens mennesker, om man er såden en der ikke har noget imod at ha kurver til det hele, eller man foretrækker skabe, eller store kasser at smide det hele ned i. Der fra synes jeg du kan fx bestemme om du vil ha' tøjskap eller en komode at ha tøjet i.
Selvfølgelig vil ma ha det så pænt og hyggeligt som muligt men må også være realistisk. Mig fx ku ALDRIG ha en komode til tøjet
heh..jo måske baby tøj, men det finder jeg først ud af til den tid
Og selfølgelig så er der også pladsen, gulvpladsen VIGTIG! ikke bare for børnene men for at man kan som forælder også lege og være med. Når der er meget gulvplads gør det også værelset mere positivt.
Ikea har inde på sin hjemmeside hvor du kan tage mål fra værelserner og indrette dit eget værelse. Håber projektet lykkes for dig

Anmeld