Indretning af værelse til to??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Mi

mullesmith2 skriver:

Er det de der Billy Reoler fra Ikea i har? dem har jeg nemlig to af derinde som det eneste jeg har købt hehe. Har tænkt på at købe to Gulliver tremmesenge fra Ikea, fordi man kan afmontere den ene side så de selv engang kan komme ud af den. Har faktisk også to af de der plastkasser med hjul under

Hvad med tæppe på gulvet eller noget??  Sengelamper?

Stigereolerne har vi bare købt i et byggemarked. De fik en alm boksmadras da de voksede ud af deres tremmesenge.

Vi har trægulve og så har de fået et enkelt tæppe hver. Men faktisk er de tæpper mest i vejen, for de sidder bare på trægulvet og leger.

Vi har aldrig haft sengelamper.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

lailamik

Hvis du tænker pris så havde jeg malet værelserne farver, og alle tingene i naturel farver. For det er billigere at bare male et værelse istedet end at skulle købe alt nyt når de farver løber ud af moden -men om ikke så ville jeg gøre omvendt, og gå amok med farver derinde

Ellers så skal du lige tænke om du/i nu er ordens mennesker, om man er såden en der ikke har noget imod at ha kurver til det hele, eller man foretrækker skabe, eller store kasser at smide det hele ned i. Der fra synes jeg du kan fx bestemme om du vil ha' tøjskap eller en komode at ha tøjet i.

Selvfølgelig vil ma ha det så pænt og hyggeligt som muligt men må også være realistisk. Mig fx ku ALDRIG ha en komode til tøjet heh..jo måske baby tøj, men det finder jeg først ud af til den tid

Og selfølgelig så er der også pladsen, gulvpladsen VIGTIG! ikke bare for børnene men for at man kan som forælder også lege og være med. Når der er meget gulvplads gør det også værelset mere positivt.

Ikea har inde på sin hjemmeside hvor du kan tage mål fra værelserner og indrette dit eget værelse. Håber projektet lykkes for dig 

Anmeld

24. maj 2011

merle2010

mullesmith2 skriver:

Det er da fint de gider være sammen, men hvad så når de bliver ældre og måske ik vil bo sammen mere, hva gør i så?

Vi har 4 værelser hvor af de to af dem er børneværesler og det mindste er min kærestes værelse til hans trommer og det sidste er vores soveværelse  Jeg vil rigtig gerne have et barn mere om nogle år så der må han altså opgive sit trommeværelse

vi leder efter et stort hus men pengene er lidt små i øjeblikket, så når jeg er færdiguddannet og manden har fået arbejde, så går projekt hus igang... vil osse gerne have en mere, og hvis de skal være 4 om at dele værelse, så bliver det lige i overkanten.. hehe.. men indtil nu har det fungeret fint..

men som sagt, ja så bliver de jo større.. tror osse de to store bliver rimelig træt af lillesøster, når hun begynder at gå, og rode og pille i alle deres ting på værelset.. men sådan er det jo bare.. hun skal osse være her..

Anmeld

27. maj 2011

Heidi B

Jeg har Jeppe og Mikkel på snart 5 år... Og de er ikke interesseret i at have hver deres værelse...

Så vi har et værelse med deres senge. De er nogle halv høje nogen så der kan stå store bedroller under. I bedrollerne har vi lego, briotogbane, flexitrax og noget jungle halløj (ved ikke hvad det hedder...) Derudover har de hver en foldud madras, som også bliver brugt som gæsteseng, for gæsteværelset er inddraget til legeværelse. Of så har de en Robin kommode hver med tøj i...

På legeværelset står der en lille rumdeler, et bord med to stole et fjernsyn og en reol. Og så er der ellers gulvplads.

Vi snakker jævnligt med dem om at få hver deres værelse men det vil de ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.