Indretning af værelse til to??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.556 visninger
23 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

mullesmith2

Ja nu er drengene blevet 6mdr her d.18maj, så nu overvejer jeg så småt at begynde at indrette deres værelse og købe hver deres seng til dem og diverse opbevarringsmøbler og diverse.

Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad der er praktisk at have og hvad der er brug for, altså udover to senge.

Håber der er nogen der er mega kreative gode til at indrette og give gode råd om alt lige fra pynt på vægen til hvilke senge og madrasser :-)

Ps. det er ikke lige tegnebogen der tynger mig ned så det skal lige tages i mente

p.ps Vil gerne se billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

mullesmith2

Ej hjælp lige

Anmeld

23. maj 2011

Mi

Vi har købt sådan en gammeldags stigereol til de stores værelser. Vi malede dem så bare hvide, med hjerter. Så kan man nemlig stille en masse plastkasser til legetøj og der er også hylder som er så højt oppe, at de ikke kan nå det der står der. (altså lige indtil de finder ud af at det hedder en stigereol, og begynder at kravle i den ). Sådan en reol får man nærmest smidt i nakken, de er i hvert fald meget billigere end rumdelere.

Vi har også købt sådan nogle klare plastkasser (store) med hjul under til Lego og lign. Men dem kravler de op i, og så går bunden i stykker

Vores bamser har vi i åleruser, og de er også meget billige.

Anmeld

23. maj 2011

Rebecca55

mullesmith2 skriver:

Ja nu er drengene blevet 6mdr her d.18maj, så nu overvejer jeg så småt at begynde at indrette deres værelse og købe hver deres seng til dem og diverse opbevarringsmøbler og diverse.

Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad der er praktisk at have og hvad der er brug for, altså udover to senge.

Håber der er nogen der er mega kreative gode til at indrette og give gode råd om alt lige fra pynt på vægen til hvilke senge og madrasser :-)

Ps. det er ikke lige tegnebogen der tynger mig ned så det skal lige tages i mente

IKEA synes jeg har rigtig mange fine ting til en overskuelig pris, plus man kan få inspiration i deres udstillinger...

Anmeld

23. maj 2011

Hvem?

Mine drenge deler pt.  værelse, men når overetagen er klar, får de hvert deres værelse/p>

Selvgfølgelig hver deres seng, 2 store rumdeler (1 til hver, med fletkurve til tøj, en stoooooor kiste med legesager, to stole og et bord, det var vist det, 3xpeter plys tæpper, 1 foran puslebord også doran sengene, 2 sengelamper, den ældste har farven blå og lillenum har farven grøn, de går igen i fletkurvene, sengetøj o.s.v.

Så har de et kæmpe legehjørne i stuen

Anmeld

23. maj 2011

mullesmith2

Mi skriver:

Vi har købt sådan en gammeldags stigereol til de stores værelser. Vi malede dem så bare hvide, med hjerter. Så kan man nemlig stille en masse plastkasser til legetøj og der er også hylder som er så højt oppe, at de ikke kan nå det der står der. (altså lige indtil de finder ud af at det hedder en stigereol, og begynder at kravle i den ). Sådan en reol får man nærmest smidt i nakken, de er i hvert fald meget billigere end rumdelere.

Vi har også købt sådan nogle klare plastkasser (store) med hjul under til Lego og lign. Men dem kravler de op i, og så går bunden i stykker

Vores bamser har vi i åleruser, og de er også meget billige.

Er det de der Billy Reoler fra Ikea i har? dem har jeg nemlig to af derinde som det eneste jeg har købt hehe. Har tænkt på at købe to Gulliver tremmesenge fra Ikea, fordi man kan afmontere den ene side så de selv engang kan komme ud af den. Har faktisk også to af de der plastkasser med hjul under

Hvad med tæppe på gulvet eller noget??  Sengelamper?

Anmeld

23. maj 2011

frkrbj

Nu er det et par år imellem mine piger, men de kommet til at dele værelse her de første år. Den lille kommer derind når hun er klar. Og hvis det er som den store, så går der et par år vi har tænkt køjeseng når lillen skal ud af tremmerne. Og så skuffer med hver deres til den tid, og kommoder og hylder de kan have deres sager på. Alt i nåhøjde så vidt mulig. Det skal siges det er et MEGET lille værelse da vi bor småt.. Men hvor der er vilje er der vej ikk

Anmeld

23. maj 2011

pipsen

mullesmith2 skriver:

prøv at google pottery barn kids (shared space) der har jeg hentet meget insp. 

Anmeld

23. maj 2011

AnneP

mullesmith2 skriver:

Hej!

Man kan aftale en tid hos en indretnings-"et eller andet" i IKEA som kan hjælpe jer! Man skal blot have mål på værelset med + hvor døren og vinduer er !! syntes de er ret gode dil at se muligheder vi andre ikke lige ser!!!

God arbejdslyst!

Anmeld

23. maj 2011

serinasmor

en reol til legetøj (som ungerne selv kan hjælpe med at rydde op i om snart) er virkelig rar

vi fandt en "klods kasse reol" i harald nyborg og klodskasser i bilka (de havde disse skønne farver i bilka )  og vupti ... masser af farve og praktisk opbevaring til serinas værelse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.