Indretning af værelse til to??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

merle2010

her har vi 3 der deler værelse.. de to store har en køjeseng, og den lille har sin tremmeseng derinde.. så har de et tøjskab, en reol med legetøj og et fjernsyn.. den lille har et stort legehjørne i stuen, med et gulvtæppe, og er kiste med legetøj.. hendes puslebord står inde i vores soveværelse, hvor hendes tøj osse ligger... man må være kreativ, når man har 3 børn i en 3 værelses lejlighed... men de har det godt.. og nyder at have samme værelse.. de to store er 5 år og tvillinger, så de er vandt til at være sammen altid.. ulempen er dog at de vækker lillesøster MEGET tidligt hver morgen.. og nogengange kommer til at vække hende når de kommer  seng.. men det problem får du jo ikke.. det skal da lige være hvis de vækker hinanden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

mullesmith2

frkrbj skriver:

Nu er det et par år imellem mine piger, men de kommet til at dele værelse her de første år. Den lille kommer derind når hun er klar. Og hvis det er som den store, så går der et par år vi har tænkt køjeseng når lillen skal ud af tremmerne. Og så skuffer med hver deres til den tid, og kommoder og hylder de kan have deres sager på. Alt i nåhøjde så vidt mulig. Det skal siges det er et MEGET lille værelse da vi bor småt.. Men hvor der er vilje er der vej ikk

Jeg har også tænk køjesenge som den næste seng de skal have, så får de jo noget mere gulvplads  Det er så ret stort det værelse jeg skal indrette så jeg skal virkelig have en masse at fylde det ud med

Anmeld

23. maj 2011

Mullebergen

Mine unger deler værelse, det er dog en pige og en dreng. Jeg vil gerne vise billeder men ved ikke hvor meget inspiration der er at hente når jeg har to forskellige køn? 

Anmeld

23. maj 2011

mullesmith2

Rebecca55 skriver:

IKEA synes jeg har rigtig mange fine ting til en overskuelig pris, plus man kan få inspiration i deres udstillinger...

Har også kigget og kigget på Ikeas ting og sager, men jeg kan simpelthen ikke overskue alle de valgmuligheder hehe og hvilke ting jeg kan sætte sammen og ikke. Det er lidt en jungle at indrette for mig, men skal ihvertfald have sengene fra Ikea.

Anmeld

23. maj 2011

frkrbj

mullesmith2 skriver:

Jeg har også tænk køjesenge som den næste seng de skal have, så får de jo noget mere gulvplads  Det er så ret stort det værelse jeg skal indrette så jeg skal virkelig have en masse at fylde det ud med

årh ja du er heldig, her er det fordi der ikke kan stå 2 juniorsenge Medmindre den skal stå op af et koldt vindue.. Ej det lyder sølle her, men synes selv det er ret hyggeligt, og så er det jo heldigt at det er 2 af samme køn. Og ja, meget af legetøjet står jo i stuen hvor vi andre er

Anmeld

23. maj 2011

mullesmith2

pipsen skriver:

prøv at google pottery barn kids (shared space) der har jeg hentet meget insp. 

Det ser helt vildt flot ud.

Anmeld

23. maj 2011

mullesmith2

AnneP skriver:

Hej!

Man kan aftale en tid hos en indretnings-"et eller andet" i IKEA som kan hjælpe jer! Man skal blot have mål på værelset med + hvor døren og vinduer er !! syntes de er ret gode dil at se muligheder vi andre ikke lige ser!!!

God arbejdslyst!

Fedt Det vidste jeg ikke man kunne.

Anmeld

23. maj 2011

mullesmith2

serinasmor skriver:

en reol til legetøj (som ungerne selv kan hjælpe med at rydde op i om snart) er virkelig rar

vi fandt en "klods kasse reol" i harald nyborg og klodskasser i bilka (de havde disse skønne farver i bilka )  og vupti ... masser af farve og praktisk opbevaring til serinas værelse

Nej hvor fedt, sådan en bliver jeg da nærmest nød til at investere i... Den er sku da smart. Og har sikkert været billig :-)

Anmeld

23. maj 2011

AnneP

mullesmith2 skriver:

Fedt Det vidste jeg ikke man kunne.

mener man skal være family medlem, men det er heldigvis gratis!

Så syntes det er et ret godt tilbud!/god service.

Anmeld

23. maj 2011

mullesmith2

merle2010 skriver:

her har vi 3 der deler værelse.. de to store har en køjeseng, og den lille har sin tremmeseng derinde.. så har de et tøjskab, en reol med legetøj og et fjernsyn.. den lille har et stort legehjørne i stuen, med et gulvtæppe, og er kiste med legetøj.. hendes puslebord står inde i vores soveværelse, hvor hendes tøj osse ligger... man må være kreativ, når man har 3 børn i en 3 værelses lejlighed... men de har det godt.. og nyder at have samme værelse.. de to store er 5 år og tvillinger, så de er vandt til at være sammen altid.. ulempen er dog at de vækker lillesøster MEGET tidligt hver morgen.. og nogengange kommer til at vække hende når de kommer  seng.. men det problem får du jo ikke.. det skal da lige være hvis de vækker hinanden..

Det er da fint de gider være sammen, men hvad så når de bliver ældre og måske ik vil bo sammen mere, hva gør i så?

Vi har 4 værelser hvor af de to af dem er børneværesler og det mindste er min kærestes værelse til hans trommer og det sidste er vores soveværelse  Jeg vil rigtig gerne have et barn mere om nogle år så der må han altså opgive sit trommeværelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.