Sunde piger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2008

Honningblomst

Trine Spanien skriver:

Jeg tror ligesaa tit at man tager paa igen, fordi man netop igen spiser hele pakken med kiks og hele pladen med chokolade. Altsaa, man vender tilbage til de vaner man havde foer. Det er da ihvertfald det jeg har gjort de foerste gange jeg tabte 15 kilo.

Personligt, efter at jeg har faaet lidt mere styr paa mine vaner, kan jeg godt tage en dag hvor jeg spiser "som foer" eller sagt paa en anden maade "lige praecis hvad jeg har lyst til" og saa fortsaette med at passe paa de foelgende dage uden at der sker det store vaegtmaessigt.

Men vi er jo alle forskellige og vores kroppe reagerer forskelligt. Jeg har let ved at tage paa, en jeg har ogsaa let ved at tabe mig, hvis jeg "opfoerer mig ordentligt".

Men jeg er helt enig i at man skal passe paa. Altid, resten af livet.

Det er jo desværre videnskabeligt bevist at man tager lettere på som før-fed....men jo, det handler om viljestyrke når vægten skal holdes...
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2008

3rollinger

Eva skriver:

Det er jo desværre videnskabeligt bevist at man tager lettere på som før-fed....men jo, det handler om viljestyrke når vægten skal holdes...
Knus..

Jamen, det kan vi ikke blive uenige om

Anmeld

17. november 2008

Honningblomst

Trine Spanien skriver:

Jamen, det kan vi ikke blive uenige om

Og det er sgu TRÆLS...det skal være sådan....elsker altså mad...

Anmeld

17. november 2008

3rollinger

Det kan vi IHVERTFALD ikke blive uenige om.

Ét af de oensker jeg vil bruge naar aanden lampen kommer og giver mig 3 stk, er at faa lov at spise hvad jeg vil hvornaar jeg vil, og stadig have et superhelbred og en krop som Naomi Campell (bare hvid ).

Anmeld

17. november 2008

Miamaja

Eva skriver:

Pas på det ikke bliver en undskyldning for ikke at gøre noget....ikke for at være negativ, men jeg har bestemt også mit med skilsmisse og en masse andet jeg ikke kan skrive her....men man får bare mere energi ved at leve sundt og så vil du også bedre kunne klare det modgang som der jo kommer for alle.
Knus Eva og held og lykke...

ja , det er lige det. der vil altid vaere ting og sager i ens liv man kan trostespise over. derfor synes jeg det er nemmest kun at have sundt i huset og MASSER af aebler. saa jeg trostespiser i aebler for tiden. Og jeg spiste usundt igaar til frokost da vi var paa restaurant. bestilte salat og dybstegte blaekprutter

jeg tilader mig 1 gang om ugen til usundt har jeg bestemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.