Sunde piger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.937 visninger
24 svar
0 synes godt om
16. november 2008

Honningblomst

Hvordan er Jeres weekend gået...har I holdt fast?

Vi har jo holdt fødselsdag og der er da kommet lidt ekstra lækkert indenbords, men ikke noget vildt....vægten sagde +500g til morgen og det til trods for jeg spiste sent.
Men i dag er det sund mad igen...det usunde er smidt ud og jeg håber vægten er nede igen i morgen.

Håber at I andre er ved godt taber-mod....

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2008

Honningblomst

Er I helt stået af....er nysgerrig for hvordan det går med jer???
KNus Eva...

Anmeld

17. november 2008

twinboys

Været i sommerhus og hygget for meget... Men er på igen og begyndt at træne...

Majbritt

Anmeld

17. november 2008

Heidi B

Min weekend er gået nogenlunde...
Fik en irsk kaffe med flødeskum lørdag, og igår drak jeg et enkelt glas cola...
Men ellers går det fino...
Løber hver anden dag, og har idag et par bukser på jeg ikke har kunne passe siden før jeg blev gravid... Så jeg kæmper videre.....

Heidi

Anmeld

17. november 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Været i sommerhus og hygget for meget... Men er på igen og begyndt at træne...

Majbritt

Hopper du af og på....uha, det kunne jeg ikke da jeg tabte mig....så gik det for langsomt...så her er jeg tørlagt fedt-æder...-griner

Anmeld

17. november 2008

Honningblomst

Heidi Bakke skriver:

Min weekend er gået nogenlunde...
Fik en irsk kaffe med flødeskum lørdag, og igår drak jeg et enkelt glas cola...
Men ellers går det fino...
Løber hver anden dag, og har idag et par bukser på jeg ikke har kunne passe siden før jeg blev gravid... Så jeg kæmper videre.....

Heidi

Det er fanme sejt og super flot gået...tillykke med de nye bukser eller den nye krop...det er sådan en god fornemmelse...
knus..

Anmeld

17. november 2008

twinboys

Eva skriver:

Hopper du af og på....uha, det kunne jeg ikke da jeg tabte mig....så gik det for langsomt...så her er jeg tørlagt fedt-æder...-griner

Ja her behøver det ikke gå stærkt, bare det går den rigtige vej... Og også her nyder jeg livet så længe jeg kan... Man lever jo kun en gang... Majbritt

Anmeld

17. november 2008

Heidi B

Jeg er jo ikke gået på "kur". Spiser bare mere sundt, og prøver at lade slikket være.... Så kan jeg måske tillade mig at spise hygge lidt juleaften.... Jeg er ikke hysterisk, men tror ikke på slankekure... Jeg skal bare tænke anderledes... Og ikke tænke chokolade når drengene er kommet i seng...
Men ja, jeg kunne løbe 200 m i et stræk da jeg startede, nu kan jeg løbe 1.4 km... Idag skal jeg prøve 1.6.... Spændende

Anmeld

17. november 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Ja her behøver det ikke gå stærkt, bare det går den rigtige vej... Og også her nyder jeg livet så længe jeg kan... Man lever jo kun en gang... Majbritt

Livet for mig er så bare ikke det jeg kan putte i munden....livet er at være fit og sund og kunne holde mit spejlbillede ud...jeg kan slet ikke have når jeg er tyk, hader det jeg ser i spejlet.
Så at se godt ud og kunne hoppe i et par lækre bukser, det er velvære...og ikke mindst at være sund. Er jo desværre ikke ufarligt at være tyk...
Knus..

Anmeld

17. november 2008

Honningblomst

Heidi Bakke skriver:

Jeg er jo ikke gået på "kur". Spiser bare mere sundt, og prøver at lade slikket være.... Så kan jeg måske tillade mig at spise hygge lidt juleaften.... Jeg er ikke hysterisk, men tror ikke på slankekure... Jeg skal bare tænke anderledes... Og ikke tænke chokolade når drengene er kommet i seng...
Men ja, jeg kunne løbe 200 m i et stræk da jeg startede, nu kan jeg løbe 1.4 km... Idag skal jeg prøve 1.6.... Spændende

Jeg er HELT enig...det er en livsstilsændring og det første sted det skal ændres, tror jeg, det er oppe i hovedet.
Hvis hygge og livskvalitet hænger sammen med at putte noget i munden, så tror jeg ikke på det kan lykkedes og slet ikke at holde vægttabet.
Jeg er sikker på der er en grund til at jeg ikke er en af de 90 procent som blev fede igen efter få år...
Du er på rette og rigtig vej, det er jeg helt sikker på...super flot...glæder mig til at se før og efter billeder.
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.