Sunde piger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2008

twinboys

Eva skriver:

Livet for mig er så bare ikke det jeg kan putte i munden....livet er at være fit og sund og kunne holde mit spejlbillede ud...jeg kan slet ikke have når jeg er tyk, hader det jeg ser i spejlet.
Så at se godt ud og kunne hoppe i et par lækre bukser, det er velvære...og ikke mindst at være sund. Er jo desværre ikke ufarligt at være tyk...
Knus..

Det vil jeg også godt kunne sige ja til, men er bare ikke let med alt det vi går igennem med vores børn .... Som vi snart er gået igennem 6år....

Men tror da på at det bliver bedre for hver dag der går...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2008

3rollinger

twinboys skriver:

Ja her behøver det ikke gå stærkt, bare det går den rigtige vej... Og også her nyder jeg livet så længe jeg kan... Man lever jo kun en gang... Majbritt

Just my words.

Anmeld

17. november 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Det vil jeg også godt kunne sige ja til, men er bare ikke let med alt det vi går igennem med vores børn .... Som vi snart er gået igennem 6år....

Majbritt

Pas på det ikke bliver en undskyldning for ikke at gøre noget....ikke for at være negativ, men jeg har bestemt også mit med skilsmisse og en masse andet jeg ikke kan skrive her....men man får bare mere energi ved at leve sundt og så vil du også bedre kunne klare det modgang som der jo kommer for alle.
Knus Eva og held og lykke...

Anmeld

17. november 2008

Heidi B

twinboys skriver:

Majbritt

Ved hvad du mener... Vi har kun haft dårligdom inde på livet i 2 mdr, og der brugte jeg da også Mikkel som undskyldning for at spise en chokolade bar på hospitalet... Men det er jo "bare" et spørgsmål om at lade være.... Jeg fik det jo ikke engang bedre af det. Og så er det jo desværre sådan at det tager længere tid at skrælle en gulerod en at åbne en slikpose....
Men det hele handle om motivation.... Og den har jeg lige nu...

Heidi

Anmeld

17. november 2008

Honningblomst

Heidi Bakke skriver:

Ved hvad du mener... Vi har kun haft dårligdom inde på livet i 2 mdr, og der brugte jeg da også Mikkel som undskyldning for at spise en chokolade bar på hospitalet... Men det er jo "bare" et spørgsmål om at lade være.... Jeg fik det jo ikke engang bedre af det. Og så er det jo desværre sådan at det tager længere tid at skrælle en gulerod en at åbne en slikpose....
Men det hele handle om motivation.... Og den har jeg lige nu...

Heidi

Lige netop...man får det faktisk værre af alt det søde....det er en dårlig vane og noget som "bare" skal ændres. feks ved slet ikke at have det i huset.
Knus Eva...

Anmeld

17. november 2008

Heidi B

Nemlig... lade være at handle når man er sulten....

Anmeld

17. november 2008

3rollinger

Jeg tror heller ikke det er et spoergsmaal om enten eller. Men om at indse at man ikke behoever at spise hele pakken med kiks eller hele pladen med chokolade. At man godt kan (eller bliver noedt til) at noejes med én kiks eller to stykker chokolade. Man kan ogsaa sagtens gaa ud en aften og hygge i stor stil, men hvad der dertil hoerer, men saa maa man bare styre sig i de foelgende dage.

Det er hvad "almindelige" mennesker uden vaegtproblemer goer. Det er bare naturligt for dem og de tager ikke paa.

Selv mens jeg taber mig, kan jeg sagtens spise en kiks engang imellem eller spise et stykke kage. Og saa bliver det hele ikke saa surt for mig.

Men hver isaer maa jo finde den metode der passer bedst til ens personlighed. Jeg gider heller ikke kigge paa en tyk person i spejlet mere

Anmeld

17. november 2008

Diana...

twinboys skriver:

Ja her behøver det ikke gå stærkt, bare det går den rigtige vej... Og også her nyder jeg livet så længe jeg kan... Man lever jo kun en gang... Majbritt

Ja der skal jo os være plads til lidt hygge en gange i mellem...

Anmeld

17. november 2008

Honningblomst

Trine Spanien skriver:

Jeg tror heller ikke det er et spoergsmaal om enten eller. Men om at indse at man ikke behoever at spise hele pakken med kiks eller hele pladen med chokolade. At man godt kan (eller bliver noedt til) at noejes med én kiks eller to stykker chokolade. Man kan ogsaa sagtens gaa ud en aften og hygge i stor stil, men hvad der dertil hoerer, men saa maa man bare styre sig i de foelgende dage.

Det er hvad "almindelige" mennesker uden vaegtproblemer goer. Det er bare naturligt for dem og de tager ikke paa.

Selv mens jeg taber mig, kan jeg sagtens spise en kiks engang imellem eller spise et stykke kage. Og saa bliver det hele ikke saa surt for mig.

Men hver isaer maa jo finde den metode der passer bedst til ens personlighed. Jeg gider heller ikke kigge paa en tyk person i spejlet mere

Problemet er så bare at os der har været fede, vi tager på hurtigere og nemmere end dem der ikke har været store, så du kan ikke sammenligne.
Ellers ville der vel heller ikke være så mange der tog på igen...jeg kan ved at spise som andre tage 3-5 kg på på en uge...og det er kun ved at spise almindeligt.
Så desværre skal man passe på, hvis man vil holde vægten.
Knus Eva...

Anmeld

17. november 2008

3rollinger

Jeg tror ligesaa tit at man tager paa igen, fordi man netop igen spiser hele pakken med kiks og hele pladen med chokolade. Altsaa, man vender tilbage til de vaner man havde foer. Det er da ihvertfald det jeg har gjort de foerste gange jeg tabte 15 kilo.

Personligt, efter at jeg har faaet lidt mere styr paa mine vaner, kan jeg godt tage en dag hvor jeg spiser "som foer" eller sagt paa en anden maade "lige praecis hvad jeg har lyst til" og saa fortsaette med at passe paa de foelgende dage uden at der sker det store vaegtmaessigt.

Men vi er jo alle forskellige og vores kroppe reagerer forskelligt. Jeg har let ved at tage paa, en jeg har ogsaa let ved at tabe mig, hvis jeg "opfoerer mig ordentligt".

Men jeg er helt enig i at man skal passe paa. Altid, resten af livet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.