Kildebakken skriver:
Jeg ville se det som et positivt tegn at han føler sig knyttet til dig og at han også er tryg ved dagplejemor. Selvfølgelig begynder han at kunne gennemskue menneskelig interaktion lidt efter lidt, men at kalde det manipulation indikerer ligesom at han er ondskabsfuld eller at hans handling er forkert. Jeg ville måske nok nærmere spørge mig selv, hvorfor det var et problem for dig? Bliver du lidt ked af at han også bliver trøstet af en anden? Har du brug for lidt tid til at være dig selv?
Kh
Selvfølgelig er det vidunderligt at han er så kærlig og har så meget brug for mig, det skal da ikke være nogen hemmelighed.
Men jeg tror ikke helt du har forstået mit indlæg, eller også har jeg ikke forklaret mig godt nok.
Det er helt normalt med morsyge, det ved jeg.. Og det er da skønt at han er glad for sin dagplejemor, jeg er bare lykkelig og lettet hvis der er andre der kan trøste ham, så kan jeg da få en pause + at han forhåbenligt kan lære at jeg ikke er den eneste i verden der kan give ham tryghed, så jeg er overhovedet ik ked af at hun kan trøste ham....tværtimod!
Men når det så er sagt, så er grunden til jeg skriver dette indlæg ikke fordi jeg lige skal brokke mig lidt over at jeg ikke kan gå ud af stuen 2 min, og at han ikke kan lege selv overhovedet, at han ikke altid springer i armene på sin far. MEN at det er et problem for os at få en hverdag til at hænge sammen, nå jeg skal rende rundt med ham på armen konstant, jeg er gravid og har mange komplikationer hvilket også indebærer jeg ikke kan løfte ham hele tiden, at han så afviser sin far er os et kæmpe problem... sidst men ikke mindst er det blevet så slemt så selv dagplejeren som normalt tager sig af 4 børn af gangen, syns han er ualmindeligt krævende og virker meget utryg/utilpas/klæbrig.
Og Ja, du har da ret det er MIG der har et problem med at han er sådan, men det er jo fordi det volder problemer for os som familie men også i daginstutitionen.....
Anmeld