Loa skriver:
Og det er først nu jeg ser jeg ikke engang har skrevet rigtigt i overskriften...... Så træt er jeg 

Jeg kender alt til dine frustrationer. Min datter er 13 måneder og har periodevist sovet igennem, men hovedsageligt været som din datter og er det også nu.
Det vi har gjort er vi har nægtet hende flasken om natten, hvor hun så har grædt nogle dage, men så har fundet ud af det ikke hjalp og derfor stoppet. Selvfølgelig sad vi ved hende indtil hun sov igen, så hun græd jo ikke bare sig selv i søvn igen. Ligeledes har jeg holdt en hånd blidt på hendes mave /bryst, for at hun skulle finde ud af hun skulle blive liggende i sengen og ikke op midt om natten. Det er vigtigt du fortæller hende hun skal sove og man ikke skal spise om natten, så hun ved hvorfor du gør som du gør.
Det med hun vågner hver time lige nu, har hun lige været syg evt? Vi har nemlig lige haft en tur på over en uge hvor hun vågnede konstant for at spise, men så stoppede hun igen, efter hun havde fået tanket op efter sygdommen. Ellers tror jeg du bliver nød til at være lidt hård også simpelthen nægte mad, så hun lærer man spiser om dagen og ikke natten.
Min egen datter er lille og spiser generelt ikke meget, hun får en flaske kl. 4, fordi hendes mave rumler så højt, hun kan simpelthen ikke holde den kørende længere, selvom vi tilbyder hende alt det mad hun vil have i løbet af dagen. Så måske hun også bare stadig har brug for mad om natten, men som minimum kunne du prøve at nægte hende 2 ud ad tre flasker, også se hvordan det går. 
Anmeld