NYE bøger. pædagogiske, og ..alle nye

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. maj 2011

karina pigen

Frk.S skriver:

Ja, overvejer lige din pris. Jeg kan få det hele (med levering) på saxo til 540,- - tror oven i købet det er en nyere udgave af "når to bliver tre"

Så jeg synes måske det er lidt lidt jeg sparer ved at købe second-hand. Jeg ved godt at du skriver de er som nye, men det er stadig second-hand, uden garanti, bytteret osv.

Du kan sende pakken for 65,- hvis du vælger "uden omdeling" (altså hvor pakken bare bliver leveret på et posthus vi aftaler, og så skal jeg hente den). Det er fint med mig, da jeg sikker alligevel ikke er hjemme når posten kommer, og så skal jeg jo alligevel til posthuset.

Hvis du er villig til at gå ned til 350,- med det hele, så har du en hurtig handel.

jeg er sikker på at når 2 bliver til 3 IK er en nyere udgave jeg fødte i januar.. så de er max et ½ år gammel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

karina pigen

Frk.S skriver:

Ja, overvejer lige din pris. Jeg kan få det hele (med levering) på saxo til 540,- - tror oven i købet det er en nyere udgave af "når to bliver tre"

Så jeg synes måske det er lidt lidt jeg sparer ved at købe second-hand. Jeg ved godt at du skriver de er som nye, men det er stadig second-hand, uden garanti, bytteret osv.

Du kan sende pakken for 65,- hvis du vælger "uden omdeling" (altså hvor pakken bare bliver leveret på et posthus vi aftaler, og så skal jeg hente den). Det er fint med mig, da jeg sikker alligevel ikke er hjemme når posten kommer, og så skal jeg jo alligevel til posthuset.

Hvis du er villig til at gå ned til 350,- med det hele, så har du en hurtig handel.

nu var jeg lige inde og lurer..

den du ser derinde når 3 biver 2 er hæftet og ik bogen

bogen koster 300

sov igennem uden gråd koster 200

baby på vej koster 75

plus porto på 65

det bliver 640 ialt.

jeg skrev 400 ink..

det bliver en besparelse på 240.

jeg har kigget baby på vej igennem men da jeg ik er den største læser blev det ik til mere. de 2 andre er nye. uden gråd er aldrig blevet åbent. felix sover UDEN problemer.den sidste har jeg bare ik fået tid til og får den ik brugt derfor sælger vi den..

Anmeld

28. maj 2011

karina pigen

Pullemulle skriver:

"Nærvær i pædagogisk praksis", "Metodebogen" og "Hvis din hest er død - så stå af", hvad handler de om? Har du selv læst dem/Du har skrevet at de ikke er brugt, hvorfor købte du dem? Og hvad tænker du af pris?

hej .. er du stadig intereseret i bøgerne

Anmeld

28. maj 2011

Frk.S

karina pigen skriver:

jeg er sikker på at når 2 bliver til 3 IK er en nyere udgave jeg fødte i januar.. så de er max et ½ år gammel..

Nå ok, det var bare fordi den har et andet cover. Det kan jo også være den gamle udgave selvom den er ny for dig.

Nå, men nu har jeg faktisk fundet det hele samlet et andet sted (elounge.com) til 450,- så jeg vil ikke give 400,- for det. Hvis du ikke vil gå længere ned er jeg ikke interesseret.

Anmeld

28. maj 2011

Frk.S

karina pigen skriver:

nu var jeg lige inde og lurer..

den du ser derinde når 3 biver 2 er hæftet og ik bogen

bogen koster 300

sov igennem uden gråd koster 200

baby på vej koster 75

plus porto på 65

det bliver 640 ialt.

jeg skrev 400 ink..

det bliver en besparelse på 240.

jeg har kigget baby på vej igennem men da jeg ik er den største læser blev det ik til mere. de 2 andre er nye. uden gråd er aldrig blevet åbent. felix sover UDEN problemer.den sidste har jeg bare ik fået tid til og får den ik brugt derfor sælger vi den..

Der står ikke det er et hæfte - det står indbinding: hæftet; det står der også ved din udgave, og begge står til at være på 280 sider.

Anmeld

28. maj 2011

Frk.S

Den udgave du har er også hæftet, er 1. udgave, og nu udsolgt fra forlaget:
http://www.saxo.com/dk/item/naar-to-bliver-tre-haeftet.aspx

Den udgave jeg har fundet er 2. udgave (og dermed nyere), og koster 270:
http://www.saxo.com/dk/item/naar-to-bliver-tre-haeftet-3.aspx?adgroupid=270162911&gclid=COSI9cS4i6kCFYob4Qod5h1ojw

Koster desuden kun 235,- på elounge

Anmeld

28. maj 2011

karina pigen

Frk.S skriver:

Den udgave du har er også hæftet, er 1. udgave, og nu udsolgt fra forlaget:
http://www.saxo.com/dk/item/naar-to-bliver-tre-haeftet.aspx

Den udgave jeg har fundet er 2. udgave (og dermed nyere), og koster 270:
http://www.saxo.com/dk/item/naar-to-bliver-tre-haeftet-3.aspx?adgroupid=270162911&gclid=COSI9cS4i6kCFYob4Qod5h1ojw

Koster desuden kun 235,- på elounge

okay så spare du 210..

Anmeld

28. maj 2011

karina pigen

Frk.S skriver:

Nå ok, det var bare fordi den har et andet cover. Det kan jo også være den gamle udgave selvom den er ny for dig.

Nå, men nu har jeg faktisk fundet det hele samlet et andet sted (elounge.com) til 450,- så jeg vil ikke give 400,- for det. Hvis du ikke vil gå længere ned er jeg ikke interesseret.

det koster mig bare over 50 kroner at sende dem ..bøgerne er NYE..

Anmeld

28. maj 2011

Frk.S

karina pigen skriver:

okay så spare du 210..

Nej, som jeg har skrevet tidligere, kan jeg få det til 450,- samlet på elounge, da den bog om søvn også er noget billigere dér.
Så det vil kun være en besparelse på 50,- og det synes jeg er for lidt, når det trods alt stadig er second-hand.

Selvom bøgerne ikke har været brugt, så ændrer det jo ikke på, at de tydeligvis er faldet i nypris siden da.

Men du skriver bare hvis du er villig til at gå ned til 350,-

Anmeld

29. maj 2011

karina pigen

Frk.S skriver:

Nej, som jeg har skrevet tidligere, kan jeg få det til 450,- samlet på elounge, da den bog om søvn også er noget billigere dér.
Så det vil kun være en besparelse på 50,- og det synes jeg er for lidt, når det trods alt stadig er second-hand.

Selvom bøgerne ikke har været brugt, så ændrer det jo ikke på, at de tydeligvis er faldet i nypris siden da.

Men du skriver bare hvis du er villig til at gå ned til 350,-

hvor i verden skal de sendes til hvis det er..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.