Pullemulle skriver:
"Nærvær i pædagogisk praksis", "Metodebogen" og "Hvis din hest er død - så stå af", hvad handler de om? Har du selv læst dem/Du har skrevet at de ikke er brugt, hvorfor købte du dem? Og hvad tænker du af pris? 
jeg er medlem af pædagogisk bogklub og jeg får altid glemt at afmelde bøgerne.. derfor har jeg dem.. nogen har jeg gemt andre ikk, jeg er færdig med uddannelsen..
bøgerne kostede 300 (medlemspris) pr bog, så jeg tænker halvpris..150 pr bog! plus porto
Nærvær: handler om hvordan pædagoger og lærer kan arbejde med mindfullness, at give inspiration til hvordabman skaber et lærings- og udviklings miljø om understøtter en praksis hvor børn får erfaringer med at være tilstede i sig selv og oplever ro til at være og lære..
metode:præsentere forskellige studiemetoder i pæd udd. og sætter den i relation til udviklingen inden for uddannelsen.. henvender sig til pæd studenderne..
hvis din hest: er en coaching bog med teknikker til håndtere af hverdagens konflikter og dilemmaer for lærer og pædagoger. pædagogens rolle, forældresamarbejde, kolleger, planlægning..
Anmeld