NYE bøger. pædagogiske, og ..alle nye

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.680 visninger
32 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

karina pigen

aldrig brugt eller åbnet!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Pullemulle

"Nærvær i pædagogisk praksis", "Metodebogen" og "Hvis din hest er død - så stå af", hvad handler de om? Har du selv læst dem/Du har skrevet at de ikke er brugt, hvorfor købte du dem? Og hvad tænker du af pris?

Anmeld

23. maj 2011

karina pigen

Pullemulle skriver:

"Nærvær i pædagogisk praksis", "Metodebogen" og "Hvis din hest er død - så stå af", hvad handler de om? Har du selv læst dem/Du har skrevet at de ikke er brugt, hvorfor købte du dem? Og hvad tænker du af pris?

jeg er medlem af pædagogisk bogklub og jeg får altid glemt at afmelde bøgerne.. derfor har jeg dem.. nogen har jeg gemt andre ikk, jeg er færdig med uddannelsen..

bøgerne kostede 300 (medlemspris) pr bog, så jeg tænker halvpris..150 pr bog! plus porto

Nærvær: handler om  hvordan pædagoger og lærer kan arbejde med mindfullness, at give inspiration til hvordabman skaber et lærings- og udviklings miljø om understøtter en praksis hvor børn får erfaringer med at være tilstede i sig selv og oplever ro til at være og lære..

metode:præsentere forskellige studiemetoder i pæd udd. og sætter den i relation til udviklingen inden for uddannelsen.. henvender sig til pæd studenderne..

hvis din hest: er en coaching bog med teknikker til håndtere af hverdagens konflikter og dilemmaer for lærer og pædagoger. pædagogens rolle, forældresamarbejde, kolleger, planlægning..

Anmeld

23. maj 2011

Frk.S

Hvad er din pris for:

Når to bliver tre
Sov igennem uden gråd
Baby på vej

Anmeld

23. maj 2011

karina pigen

Frk.S skriver:

Hvad er din pris for:

Når to bliver tre
Sov igennem uden gråd
Baby på vej

omkring 150 pr bog, hvad synes du om det

jeg har ik fået dem læst som ellers var planen under min gravidiet..så de er nye

plus porto

Anmeld

23. maj 2011

Frk.S

karina pigen skriver:

omkring 150 pr bog, hvad synes du om det

jeg har ik fået dem læst som ellers var planen under min gravidiet..så de er nye

plus porto

Det er alt for dyrt.

Jeg har fundet baby på vej på saxo til 75 og sov igennen uden gråd til 199.

Anmeld

23. maj 2011

karina pigen

Frk.S skriver:

Det er alt for dyrt.

Jeg har fundet baby på vej på saxo til 75 og sov igennen uden gråd til 199.

ssygt nok de falder så hurtigt i pris.

men da bøgerne er nye.. så ligger jeg mig kun lidt under det du har fundet dem til..

Anmeld

23. maj 2011

Frk.S

karina pigen skriver:

ssygt nok de falder så hurtigt i pris.

men da bøgerne er nye.. så ligger jeg mig kun lidt under det du har fundet dem til..

Nej, med den ene ligger du jo på det dobbelte

Anmeld

23. maj 2011

karina pigen

Frk.S skriver:

Nej, med den ene ligger du jo på det dobbelte

det er det jeg mener med at jeg så må gå ned i pris men kun lige under det du har fundet dem til.. det er under 1 år siden jeg har købt dem, og der var priserne helt anderledes..

Anmeld

23. maj 2011

Frk.S

karina pigen skriver:

det er det jeg mener med at jeg så må gå ned i pris men kun lige under det du har fundet dem til.. det er under 1 år siden jeg har købt dem, og der var priserne helt anderledes..

Ah ok, hvad er din pris så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.