Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Solstråle2011 skriver: Der er kun den ene tilbage.. den med "30 dage"??
Der er kun den ene tilbage.. den med "30 dage"??
Er det en kogebog med opskrifter?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg vil bestemt gerne købe de to med Jamie Oliver... Jeg har ønsket mig dem længe........ Jeg laver ofte mad efter hans opskrifter...
Hvad var det du skulle have for dem ? Jeg mener, hvor meget i alt, når jeg nu også betaler porto ?
MissGeoh skriver: Er det en kogebog med opskrifter?
Det er både en bog med opskrifter og gode råd til vægttab fra lene. Der er plads til at skrive sine mål og hvad man har spist i 30 dage osv. og så indeholder den en kostplan med aftensmad til 30 dage
Solstråle2011 skriver: Det er både en bog med opskrifter og gode råd til vægttab fra lene. Der er plads til at skrive sine mål og hvad man har spist i 30 dage osv. og så indeholder den en kostplan med aftensmad til 30 dage
Hvad er din pris?
Lisette 84 skriver: Jeg vil bestemt gerne købe de to med Jamie Oliver... Jeg har ønsket mig dem længe........ Jeg laver ofte mad efter hans opskrifter... Hvad var det du skulle have for dem ? Jeg mener, hvor meget i alt, når jeg nu også betaler porto ?
Jamen jeg vil bare gerne have 45 kr. stykket = 90 kr og så portoen som udgør 51 kr. som B- post. Dvs. 141 kr. i alt. Er det rimeligt for dig?
MissGeoh skriver: Hvad er din pris?
Den koster 30 kr. at sende som B-post. Så hvad siger du til 65 kr i alt?
Solstråle2011 skriver: Den koster 30 kr. at sende som B-post. Så hvad siger du til 65 kr i alt?
Jeg vender lige tilbage..
MissGeoh skriver: Jeg vender lige tilbage..
Ok.. vi kan også bytte for nogle af de øreringe du sælger, hvis du har flere tilbage?
Solstråle2011 skriver: Ok.. vi kan også bytte for nogle af de øreringe du sælger, hvis du har flere tilbage?
Hvilke tænkte du på? De grønne har jeg ikke mere..
MissGeoh skriver: Hvilke tænkte du på? De grønne har jeg ikke mere..
Fx. de hvide med guld bøjle?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128