Lidt kogebøger sælges :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3. juni 2011

CamillaSoefelt

Solstråle2011 skriver:

Nu hvor det er dig.. 100 kr?

Hihi.Den der slankedagbog ik? Er det med morgen - middag - aften som msn skal følge eller hvad er det for noget? Og hvad med den anden syre base ting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

AndreasMor84

CamillaSoefelt skriver:

Hihi.Den der slankedagbog ik? Er det med morgen - middag - aften som msn skal følge eller hvad er det for noget? Og hvad med den anden syre base ting?

Det er bl.a. hvor hun forklare om principperne, men også med "madplan" til aftensmaden i 30 dage. Derudover er der forskellige øvelser, skema over vitaminer osv.

Anmeld

3. juni 2011

CamillaSoefelt

Solstråle2011 skriver:

Det er bl.a. hvor hun forklare om principperne, men også med "madplan" til aftensmaden i 30 dage. Derudover er der forskellige øvelser, skema over vitaminer osv.

Ok. Ved ikke helt, har en million af de der slanke bøger herhjemme. Og får dem aldrig læst;/. Hvad er der af opskrifter i Jamie olivers kogebøger, noget godt?

Anmeld

3. juni 2011

AndreasMor84

CamillaSoefelt skriver:

Ok. Ved ikke helt, har en million af de der slanke bøger herhjemme. Og får dem aldrig læst;/. Hvad er der af opskrifter i Jamie olivers kogebøger, noget godt?

Uh det var et godt spørgsmål.. generelt er hans mad jo lækkert, men jeg må indrømme, at jeg faktisk ALDRIG har lavet noget fra dem - jo måske en kartoffelsalat engang. Men ellers har de bare stået i skabet

Anmeld

3. juni 2011

CamillaSoefelt

Solstråle2011 skriver:

Uh det var et godt spørgsmål.. generelt er hans mad jo lækkert, men jeg må indrømme, at jeg faktisk ALDRIG har lavet noget fra dem - jo måske en kartoffelsalat engang. Men ellers har de bare stået i skabet

Haha - afsløret!!

Gider bare ikke hvis det er besværlige opskrifter med ingredienser man alligevel ikke har normalt. Kender du det?

De er da på dansk ik?

Anmeld

3. juni 2011

AndreasMor84

CamillaSoefelt skriver:

Haha - afsløret!!

Gider bare ikke hvis det er besværlige opskrifter med ingredienser man alligevel ikke har normalt. Kender du det?

De er da på dansk ik?

Du aner ikke hvor mange kogebøger jeg har..

Jo det kender jeg godt.. og ja de er på dansk

Anmeld

4. juni 2011

AndreasMor84

Lullaby skriver:

Hvad skal du have for begge Jamie Olivers?

du var ikke interesseret eller?

Anmeld

12. juni 2011

AndreasMor84

Op op.. sælges billigt... vil bare gerne af med dem inden der skal pakkes ned og flyttes

Anmeld

12. juni 2011

MissGeoh

Hvad skal du have for lene hansson ?

Anmeld

12. juni 2011

AndreasMor84

MissGeoh skriver:

Hvad skal du have for lene hansson ?

Der er kun den ene tilbage.. den med "30 dage"??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.