NAN 1, holdbarhed???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

nvm

K&S skriver:

Kun pulveret

det vidste jeg ikk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

nvm

K&S skriver:

Kun pulveret

det vidste jeg ikk

Anmeld

21. maj 2011

K&S

nvm skriver:

ja det da RIGTIG dårligt, så kan man da slet slet ikke nå at bruge det, hvis man samme tid ammer og gir mos/grød

Nej, det kan godt blive svært

Anton er flaskebarn, så vi har ikke tidligere haft det problem, men nu får han stort set kun sin godnatflaske og så kan vi ikke nå at bruge det hele inden 14 dage

Anmeld

21. maj 2011

nvm

K&S skriver:

Nej, det kan godt blive svært

Anton er flaskebarn, så vi har ikke tidligere haft det problem, men nu får han stort set kun sin godnatflaske og så kan vi ikke nå at bruge det hele inden 14 dage

det sku spild af penge

Anmeld

21. maj 2011

de-wett

nvm skriver:

der står på pakken at pulveret skal bruges inde for 2 uger, fra den er taget hul på.

er der nogen der ved om der sker noget ved man gir det efter de 2 uger?

hvis nu jeg ikke lige har fået skrevet dato'en ned fra jeg åbnede den af...

jeg ville i give min datter det. Har erfaret at når posen har været åben mere en 14 dage bliver pulveret helt løst end det er i starten (jeg lukker posen tæt efter brug og det forbliver lidt fast som da jeg åbnede den)

Anmeld

21. maj 2011

signe.

nvm skriver:

lige mine ord hehe..

men altså jeg tror ikke der sker noget ved det, men ku være nogen havde en erfaring med det..

Dem jeg kender, som heller ikke kunne nå at bruge en hel pose på 14 dage, gik over til at købe de der brikker.. de er lidt dyre, men der er 200 ml i per brik, og de kan holde et døgn... min søn er selv blevet fodret med NAN fra start, og jeg må indrømme, at jeg smed det ud hvis jeg ikke havde nået at bruge det på 14 dage...

Anmeld

21. maj 2011

Den lykkelige

Nu ved jeg ikke om andre har skrevet det.. har ikke lige tid til at læse det hele.. men man fryser det bare ned.. sagde min sp til mig.. har dog ikke været nødvendigt her da min datter kun får flaske.. men når hun begynder kun at få en godnat flaske osv så vil vi da begynde fryse det..

Anmeld

21. maj 2011

K&S

nvm skriver:

det sku spild af penge

Anmeld

21. maj 2011

nvm

Den lykkelige skriver:

Nu ved jeg ikke om andre har skrevet det.. har ikke lige tid til at læse det hele.. men man fryser det bare ned.. sagde min sp til mig.. har dog ikke været nødvendigt her da min datter kun får flaske.. men når hun begynder kun at få en godnat flaske osv så vil vi da begynde fryse det..

det var der en anden der også skrev men mange tak for info

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.