NAN 1, holdbarhed???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

nvm skriver:

lige mine ord hehe..

men altså jeg tror ikke der sker noget ved det, men ku være nogen havde en erfaring med det..

Nej, jeg tror det heller ik!?  Man kunne jo prøve at skrive en mail til NAN og hører hvad det går ud på, det med holdbarhenden!?

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

K&S

nvm skriver:

der står på pakken at pulveret skal bruges inde for 2 uger, fra den er taget hul på.

er der nogen der ved om der sker noget ved man gir det efter de 2 uger?

hvis nu jeg ikke lige har fået skrevet dato'en ned fra jeg åbnede den af...

Anton fik godt nok Nutramigen, men efter ca. 14 dage lugtede og smagte det rigtig dårligt, så jeg ville ikke give det efter 14 dage

Anmeld

21. maj 2011

nvm skriver:

godnat bajer haha, den var god

Stine og Lisa.

Anmeld

21. maj 2011

K&S

nvm skriver:

jeg an ikke nå at bruge en pose på 14 dage nemlig, jeg ammer og hun får 2 flasker om dagen, ellers mos og grød. synes det spild at smide så meget ud hver gang,prøver at putte en del i til at fortynde grød osv, så jeg får det brugt,men der er alligvel en god sjat tilbage så var nys om der skete noget

Du kan sagtens fryse MME-pulver ned  du kan jo evt. lave portioner, der passer til den mængde, hun normalt får

Anmeld

21. maj 2011

nvm

K&S skriver:

Anton fik godt nok Nutramigen, men efter ca. 14 dage lugtede og smagte det rigtig dårligt, så jeg ville ikke give det efter 14 dage

det fik min ældste datter også, det ku jeg godt nå at bruge op ved ikke om der mindre i den dåse end der er i NAN poserne...

Anmeld

21. maj 2011

nvm

K&S skriver:

Du kan sagtens fryse MME-pulver ned  du kan jo evt. lave portioner, der passer til den mængde, hun normalt får

kun pulveret? eller når man har færdig blandet det?

Anmeld

21. maj 2011

nvm

Tilmeldt skriver:

Nej, jeg tror det heller ik!?  Man kunne jo prøve at skrive en mail til NAN og hører hvad det går ud på, det med holdbarhenden!?

Stine og Lisa.

ja jeg tror bare de råder en til IKKE at bruge det efter de 2 uger

Anmeld

21. maj 2011

K&S

nvm skriver:

det fik min ældste datter også, det ku jeg godt nå at bruge op ved ikke om der mindre i den dåse end der er i NAN poserne...

Det er der, der er kun 400 gr. i en Nutramigen dåse - der er vist nok 900 gr. i en NAN pakke  (Anton får Allomin, hvor de nu har ændret indholdet, så det er 1 stor pakke af 900 gr. istedet for 2 pakker af 450 gr. - SÅ DÅRLIGT)

Anmeld

21. maj 2011

K&S

nvm skriver:

kun pulveret? eller når man har færdig blandet det?

Kun pulveret

Anmeld

21. maj 2011

nvm

K&S skriver:

Det er der, der er kun 400 gr. i en Nutramigen dåse - der er vist nok 900 gr. i en NAN pakke  (Anton får Allomin, hvor de nu har ændret indholdet, så det er 1 stor pakke af 900 gr. istedet for 2 pakker af 450 gr. - SÅ DÅRLIGT)

ja det da RIGTIG dårligt, så kan man da slet slet ikke nå at bruge det, hvis man samme tid ammer og gir mos/grød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.