NAN 1, holdbarhed???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.489 visninger
28 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

nvm

der står på pakken at pulveret skal bruges inde for 2 uger, fra den er taget hul på.

er der nogen der ved om der sker noget ved man gir det efter de 2 uger?

hvis nu jeg ikke lige har fået skrevet dato'en ned fra jeg åbnede den af...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Holbæktrunten

nvm skriver:

der står på pakken at pulveret skal bruges inde for 2 uger, fra den er taget hul på.

er der nogen der ved om der sker noget ved man gir det efter de 2 uger?

hvis nu jeg ikke lige har fået skrevet dato'en ned fra jeg åbnede den af...

Der sker ikke noget hvis det bare er et par dage... Men jeg ville ikke trække den længere 

Anmeld

21. maj 2011

nvm

Holbæktrunten skriver:

Der sker ikke noget hvis det bare er et par dage... Men jeg ville ikke trække den længere 

ved du om der sker noget?

3 uger fx? altså blir det dårligt eller er det fordi de SKAL sætte en tid/dato på det

Anmeld

21. maj 2011

Jeg ved det ik, men tror 'bare' det forringer næringsværdien!?!?

Jeg køber altid Hipp eco, og der passer det med at vi har brugt 2 poser på 14 dage! Og så kan jeg godt li det er økologisk!

Stine og Lisa.

Anmeld

21. maj 2011

Holbæktrunten

nvm skriver:

ved du om der sker noget?

3 uger fx? altså blir det dårligt eller er det fordi de SKAL sætte en tid/dato på det

Nej, må erkende at jeg ikke har erfaring med det (endnu)...

Men hvis det har været ordentlig lukket inde og ikke har fået fugt, så tror jeg ikke der sker noget. Jeg ville nok liiiige smage på det inden jeg gav det til baby, og hvis det smager ok ville jeg ikke være bekymret... 

Og så ville jeg tøffe ud og købe en ny portion snarest, bare for at være på den sikre side...

Anmeld

21. maj 2011

nvm

Tilmeldt skriver:

Jeg ved det ik, men tror 'bare' det forringer næringsværdien!?!?

Jeg køber altid Hipp eco, og der passer det med at vi har brugt 2 poser på 14 dage! Og så kan jeg godt li det er økologisk!

Stine og Lisa.

jeg an ikke nå at bruge en pose på 14 dage nemlig, jeg ammer og hun får 2 flasker om dagen, ellers mos og grød. synes det spild at smide så meget ud hver gang,prøver at putte en del i til at fortynde grød osv, så jeg får det brugt,men der er alligvel en god sjat tilbage så var nys om der skete noget

Anmeld

21. maj 2011

nvm

Holbæktrunten skriver:

Nej, må erkende at jeg ikke har erfaring med det (endnu)...

Men hvis det har været ordentlig lukket inde og ikke har fået fugt, så tror jeg ikke der sker noget. Jeg ville nok liiiige smage på det inden jeg gav det til baby, og hvis det smager ok ville jeg ikke være bekymret... 

Og så ville jeg tøffe ud og købe en ny portion snarest, bare for at være på den sikre side...

ja der ikke andet for, det også mere fordi jeg ikke kan nå at bruge en hel pose indefor to uger....

Anmeld

21. maj 2011

nvm skriver:

jeg an ikke nå at bruge en pose på 14 dage nemlig, jeg ammer og hun får 2 flasker om dagen, ellers mos og grød. synes det spild at smide så meget ud hver gang,prøver at putte en del i til at fortynde grød osv, så jeg får det brugt,men der er alligvel en god sjat tilbage så var nys om der skete noget

Lisa får kun en godnat bajer, så her bliver kun blandet 200ml. om dagen!! Og Hipp rækker til 14 dage ca. der er nemlig mindre i end NAN! 

Jeg er heller ik så god til det med spild!!  Spilt=penge ud af vinduet!!

Stine og Lisa.

Anmeld

21. maj 2011

nvm

Tilmeldt skriver:

Lisa får kun en godnat bajer, så her bliver kun blandet 200ml. om dagen!! Og Hipp rækker til 14 dage ca. der er nemlig mindre i end NAN! 

Stine og Lisa.

lige mine ord hehe..

men altså jeg tror ikke der sker noget ved det, men ku være nogen havde en erfaring med det..

Anmeld

21. maj 2011

nvm

Tilmeldt skriver:

Stine og Lisa.

godnat bajer haha, den var god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.