Jeg har brækket tissekonen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

bullerbassen

Caroline86 skriver:

hahaha... bare tanken om fysisk aktivitet... nej... AVVVV!!!

Og da SLET ikke lillemor aktiviteter

Lov mig og optag hvis du ringer til lægen ik HA HA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Mira0911

Caroline for faen.... 

Overskriften - Jeg tænkte Aaauuuuu - følte en smerte.... Hvad pokker du nu havde lavet... 

Av for den da... Håber det snart er over... 

Anmeld

20. maj 2011

SSL

Caroline86 skriver:

det er bare årets fedeste titel!!!

Men hvad fanden.. hvis jorden alligevel går under i morgen kan jeg da ligeså godt tage herfra med STIL hahahahaha

Det er blevet lidt bedre, men gør sgu stadig nuller naller

Hahaha, ej hvor genialt.. Jeg vil egentlig også herfra med en brækket filet.. Hvordan gør man? Hehe.. Amerikanerne sælger deres huse, og bruger alle deres penge - vi vil bare gerne opleve at brække tisseren hehe..

Ej, men kan man brække den? Mon ikkk du har strukket en muskel der, og det er noget i den stil? hehe..

Anmeld

20. maj 2011

Kay

av av av... får helt ondt i maven af grin over den tittel...

men øv at det gær så ondt... det lydder rigtig meget som en fiber... især pga. det smæld du beskriver... det kommer ikke ved en alm. forstrækning... det kan godt tage sin tid... ævæv...

men gude skøn tittel til et indlæg...

husk at varme op næste gang

Anmeld

20. maj 2011

Faith

Jeg slog det lige op i et lægeleksikon... Den latinske betegnelse er forstuvis tissekonis og er en harmløs men ret smertefuld tilstand

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

Caroline86 skriver:

Det føles i hvert fald sådan!!!

Jeg har været ude og svømme i dag (laaaaang tid siden jeg gjorde det sidst)... Midt i en brystsvømningsspjæt sagde det SMÆLD inde i min lysk i venstre side og nu gør det BARE ondt AVVVV!!

Hvad pokker kan det være? Kan man forstrække lysken? Det sidder meget langt inde.. altså sådan helt inde i foldes ved lysken! Og når jeg går, spænder det hele vejen hen over skambenet... iiiaaauuuvvvv!!!!

virker dumt at brække tissekonen

Ihh men dog..og så lidt *Fniis*

Du har højest tænkeligt lavet en fibersprængning sveske...det tager et par uger eller 3 så er du fit for hrmm "fight" igen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. maj 2011

JustAnotherName

Caroline86 skriver:

Det føles i hvert fald sådan!!!

Jeg har været ude og svømme i dag (laaaaang tid siden jeg gjorde det sidst)... Midt i en brystsvømningsspjæt sagde det SMÆLD inde i min lysk i venstre side og nu gør det BARE ondt AVVVV!!

Hvad pokker kan det være? Kan man forstrække lysken? Det sidder meget langt inde.. altså sådan helt inde i foldes ved lysken! Og når jeg går, spænder det hele vejen hen over skambenet... iiiaaauuuvvvv!!!!

virker dumt at brække tissekonen

Aaaavvvv!!!

Anmeld

20. maj 2011

mortilflere

Jeg gør det ofte , når jeg ikke tænker mig om og løfter Alberte forkert , og det gør rent ud sagt fandens ondt 

Anmeld

20. maj 2011

Caroline86

bullerbassen skriver:

Lov mig og optag hvis du ringer til lægen ik HA HA

promis

Anmeld

20. maj 2011

Caroline86

SSL skriver:

Hahaha, ej hvor genialt.. Jeg vil egentlig også herfra med en brækket filet.. Hvordan gør man? Hehe.. Amerikanerne sælger deres huse, og bruger alle deres penge - vi vil bare gerne opleve at brække tisseren hehe..

Ej, men kan man brække den? Mon ikkk du har strukket en muskel der, og det er noget i den stil? hehe..

jo, det føles som en forstrukket muskel hæhæ.. tror skisme ikke mine knogler er så støv-agtige endnu at de kan brække bare fordi jeg svømmer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.