Jeg har brækket tissekonen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

*Toffee*

Det er ikke så ualmindeligt at der kan forekomme fibersprængninger i lysken. Har selv prøvet det nogle gange, dog som fodboldspiller. Sådan noget kan tage laaaaaang tid før det forsvinder. Men det er helt klart at ro og hvile er den bedste medicin, men det giver næsten sig selv, i og med at der ikke er så mange aktiviteter man kan foretage sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Sitrani

Tror selv jeg har prøvet "at brække tissekonen"

Men det gik væk igen efter nogle dage... det var også sådan i lysken det gjorde sindssygt ondt, og kunne bare næsten ikke trække benet med mig, når jeg gik....

Tror bare det er en forstrækning  Men kan dog bedst lide dit udtryk....

Anmeld

20. maj 2011

Carina1977

Der sidder en muskel på det område du beskriver, der hedder mørbradmusklen. Hvis du har forstrukket en muskel der, kan det gøre ondt i lysken og henover skambenet. Så jeg tror det er den der driller lige nu. Udstræks-øvelser kan hjælpe

Det kan også "bare" være en fibersprængning i lysken.

Anmeld

20. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

Det føles i hvert fald sådan!!!

Jeg har været ude og svømme i dag (laaaaang tid siden jeg gjorde det sidst)... Midt i en brystsvømningsspjæt sagde det SMÆLD inde i min lysk i venstre side og nu gør det BARE ondt AVVVV!!

Hvad pokker kan det være? Kan man forstrække lysken? Det sidder meget langt inde.. altså sådan helt inde i foldes ved lysken! Og når jeg går, spænder det hele vejen hen over skambenet... iiiaaauuuvvvv!!!!

virker dumt at brække tissekonen

Det ik særlig sødt at få mig til at grine til tårerne triller, og samtidige have dårlig samvittighed, så jeg sidder og holder mig for munden.

Den overskrift var genial. Hahahaa! 

Men uhhhh det lyder smertefuldt smukke. Lyder som om du har fået lavet en dum bevægelse, og så strukket et eller andet i lysken 

Masser af krammer og god bedring med skridtet 

Anmeld

20. maj 2011

Caroline86

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det ik særlig sødt at få mig til at grine til tårerne triller, og samtidige have dårlig samvittighed, så jeg sidder og holder mig for munden.

Den overskrift var genial. Hahahaa! 

Men uhhhh det lyder smertefuldt smukke. Lyder som om du har fået lavet en dum bevægelse, og så strukket et eller andet i lysken 

Masser af krammer og god bedring med skridtet 

dejligt jeg lige kunne redde din dag!

Jeg sad selv med smilet godt smurt fast da jeg skrev tråden

Anmeld

20. maj 2011

sweet

Caroline86 skriver:

Jeg har været ude og svømme i dag (laaaaang tid siden jeg gjorde det sidst)... Midt i en brystsvømningsspjæt sagde det SMÆLD inde i min lysk i venstre side og nu gør det BARE ondt AVVVV!!

Hvad pokker kan det være? Kan man forstrække lysken? Det sidder meget langt inde.. altså sådan helt inde i foldes ved lysken! Og når jeg går, spænder det hele vejen hen over skambenet... iiiaaauuuvvvv!!!!

puha fik helt ondt i min bare ved at læse overskriften  tror måske godt bare det kan være noget du har forstrukket..

Anmeld

20. maj 2011

bullerbassen

Caroline86 skriver:

ja, jeg har egentlig overvejet at ringe til vagtlægen og sige "Mester, jeg har ondt i tissekonen, jeg tror sgu den er brækket" haha... ej.. hvis det ikke bliver vedre af at slappe af må jeg selvfølgelig lige et smut forbi.. Men sådan nogle forstrækninger kan jo godt være lidt tid om at blive gode igen... hmm

Ha ha det vil jeg ski gerne høre ( også lægen svar )

men ellers god bedring - ingen lillekonen aften i morgen ( tag den med ro &nbsp

Anmeld

20. maj 2011

SSL

Caroline86 skriver:

Hahah, det lyder altså bare enorm komisk, at brække tisseren hehe.. Men ej, det var da ikke godt, at du har ondt! Jeg sender alverdens gode bedring til dig  Caroline med den brækkede tisser

Anmeld

20. maj 2011

Caroline86

SSL skriver:

Hahah, det lyder altså bare enorm komisk, at brække tisseren hehe.. Men ej, det var da ikke godt, at du har ondt! Jeg sender alverdens gode bedring til dig  Caroline med den brækkede tisser

det er bare årets fedeste titel!!!

Men hvad fanden.. hvis jorden alligevel går under i morgen kan jeg da ligeså godt tage herfra med STIL hahahahaha

Det er blevet lidt bedre, men gør sgu stadig nuller naller

Anmeld

20. maj 2011

Caroline86

bullerbassen skriver:

Ha ha det vil jeg ski gerne høre ( også lægen svar )

men ellers god bedring - ingen lillekonen aften i morgen ( tag den med ro &nbsp

hahaha... bare tanken om fysisk aktivitet... nej... AVVVV!!!

Og da SLET ikke lillemor aktiviteter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.