Jeg har brækket tissekonen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.078 visninger
37 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

Caroline86

Det føles i hvert fald sådan!!!

Jeg har været ude og svømme i dag (laaaaang tid siden jeg gjorde det sidst)... Midt i en brystsvømningsspjæt sagde det SMÆLD inde i min lysk i venstre side og nu gør det BARE ondt AVVVV!!

Hvad pokker kan det være? Kan man forstrække lysken? Det sidder meget langt inde.. altså sådan helt inde i foldes ved lysken! Og når jeg går, spænder det hele vejen hen over skambenet... iiiaaauuuvvvv!!!!

virker dumt at brække tissekonen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Koen.

av for pokker, lyder bestemt ikke rart smukke

Anmeld

20. maj 2011

Caroline86

Tanja. skriver:

av for pokker, lyder bestemt ikke rart smukke

nej, rart vil jeg ikke kalde det!!! Snarene VOLDSOMT ubehageligt, faktisk... dælme da også et træls sted at komme til skade! HAHA... du kan ca lave INGEN bevægelser uden at det gør ondt... hell, det gør endda ondt når jeg griner æv altså...

Anmeld

20. maj 2011

Carina:-)

Undskyld,men overskriften ...

Men ja du kan godt have forstrukket noget i lysken.

Anmeld

20. maj 2011

Ellim

Undskyld - hahahaha.. Brække tissekonen.. Og nå det så er sagt vil jeg lige give dig ret i det du skriver.. (: Har selv været udefor det samme.fik forstruket en muskel (sene) og AV det kan virkelig gøre ondt!! ): Håber det bliver bedre ellers må du Ta til lægen.. God bedring , herfra

Anmeld

20. maj 2011

Koen.

Caroline86 skriver:

nej, rart vil jeg ikke kalde det!!! Snarene VOLDSOMT ubehageligt, faktisk... dælme da også et træls sted at komme til skade! HAHA... du kan ca lave INGEN bevægelser uden at det gør ondt... hell, det gør endda ondt når jeg griner æv altså...

av av har du overvejet, et lille smut forbi doktoren?? bare for at være sikker på du ikke har brækket tissekonen *fniiis*

Anmeld

20. maj 2011

Rebecca55

Caroline86 skriver:

Det føles i hvert fald sådan!!!

Jeg har været ude og svømme i dag (laaaaang tid siden jeg gjorde det sidst)... Midt i en brystsvømningsspjæt sagde det SMÆLD inde i min lysk i venstre side og nu gør det BARE ondt AVVVV!!

Hvad pokker kan det være? Kan man forstrække lysken? Det sidder meget langt inde.. altså sådan helt inde i foldes ved lysken! Og når jeg går, spænder det hele vejen hen over skambenet... iiiaaauuuvvvv!!!!

virker dumt at brække tissekonen

Min veninde prøvede noget lignende og det gik gradvist over efter et par dage... Hun fik det aldrig undersøgt, så kan desværre ikke hjælpe med hvad det kan være... Men rigtig go bedring

Anmeld

20. maj 2011

Noahmor

Hvis det bliver ved, skal du nok lige have det tjekket ved lægen. Er nok bare en forstrækning, men når noget siger SMÆLD er det som regel ikke et godt tegn. 

Anmeld

20. maj 2011

Caroline86

Tanja. skriver:

av av har du overvejet, et lille smut forbi doktoren?? bare for at være sikker på du ikke har brækket tissekonen *fniiis*

ja, jeg har egentlig overvejet at ringe til vagtlægen og sige "Mester, jeg har ondt i tissekonen, jeg tror sgu den er brækket" haha... ej.. hvis det ikke bliver vedre af at slappe af må jeg selvfølgelig lige et smut forbi.. Men sådan nogle forstrækninger kan jo godt være lidt tid om at blive gode igen... hmm

Anmeld

20. maj 2011

Caroline86

Ellim skriver:

Undskyld - hahahaha.. Brække tissekonen.. Og nå det så er sagt vil jeg lige give dig ret i det du skriver.. (: Har selv været udefor det samme.fik forstruket en muskel (sene) og AV det kan virkelig gøre ondt!! ): Håber det bliver bedre ellers må du Ta til lægen.. God bedring , herfra

ja, lidt komik skal vi have

Det gør satme ondt, men jeg tror også "bare" det er noget der er forstrukket... det må hedde afslapning og benene oppe i dag.. så bliver det nok bedre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.