Hvad ville i gøre hvis...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

Lilje82

blomst: hvaaaa hva viste den test der??? hehe

Jaaaaa hva viste den???

Og hvad viste din Karina?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

blomst84

karina pigen skriver:

blomst: hvaaaa hva viste den test der??? hehe

Jamen den var negativ, men så kiggede jeg på den en time efter også var den svag positiv så nu ska jeg have en fat i en anden test i morgen, for de der fra netto er ikke så gode... Men håber faktisk på negativ!! Efter en lang snak med kæresten... Hva med dig?

Anmeld

22. maj 2011

blomst84

AnneBJ skriver:

Skulle det ske lige nu, ville det være med Helligånden...

Men jeg ville faktisk ikke vide hvad jeg skulle gøre - eller jo! For jeg mener, at hvis man er "gammel nok til at dyrke sex, er man gammel nok til at få et barn" - sådan meget sort/hvidt. Omsat til, at hvis man siger a, må man altså også være klar til at sige b. Den eneste præventionsform der er totalt sikker er jo afholdenhed - hvilket vi klarer ret godt herhjemme...

Jeg ville ikke få en abort, men i starten ville jeg beholde fostret af pligt. Uden tvivl ville jeg komme til at elske det, men jeg har slet ikke lyst til at være gravid igen det næste lange stykke tid, og det er bl.a. noget af grunden til vores manglende sexliv.. Jeg er nervøs for at blive graivd, og så i sådan en "dum" situation... Dog regner jeg altså med vi skal have startet det der sex op inden barn nr. 2 skal laves.... 

Hehe jamen hvem ved om ikke helligånden kigger forbi dig, og du er den nye "jomfru" maria men vil give dig ret i at man skal tage et ansvar, og jeg ville måske også blive lidt træt af endnu en graviditet med alle de kilo der igen sku smides

Anmeld

22. maj 2011

karina pigen

blomst84 skriver:

Jamen den var negativ, men så kiggede jeg på den en time efter også var den svag positiv så nu ska jeg have en fat i en anden test i morgen, for de der fra netto er ikke så gode... Men håber faktisk på negativ!! Efter en lang snak med kæresten... Hva med dig?

jeg har ik taget den endnu venter til imorgen hvor jeg er alene.. hehe..

Anmeld

22. maj 2011

karina pigen

Lilje82 skriver:

Jaaaaa hva viste den???

Og hvad viste din Karina?

den er ik taget endnu.. meeen jeg er SIKKER på at der ik er noget.. v har knaldet 2 gange siden han kom til verden .. ville overraske mig MEEEGET hvis 4½ års forsøg med felix pludselig ville ændre sig så 1 gang sex ville gøre det 2. gang..

Anmeld

22. maj 2011

piadas

blomst84 skriver:

Wow, hvor vildt! Tænk hvis du er gravid!!!

Er du ikke vildt spændt/nervøs/ja alt muligt? Jeg tror, jeg var kørt til nærmeste butik, hvor man kan købe en test, bare for at få en afklaring!!

Anmeld

22. maj 2011

blomst84

piadas skriver:

Wow, hvor vildt! Tænk hvis du er gravid!!!

Er du ikke vildt spændt/nervøs/ja alt muligt? Jeg tror, jeg var kørt til nærmeste butik, hvor man kan købe en test, bare for at få en afklaring!!

Jooo jeg er da vildt nervøs men håber altså den er negativ, for ville gerne vente 3-4 år endnu med nummer 2 håber bare det er kroppen der spiller mig et puds og at min mens er på vej men jeg var ovre i vores lokale brugs og de havde selvfølgelig udsolgt af teste så må derover i morgen igen ( behøver jeg sige at brugs-damen kiggede en anelse undrende på mig da jeg stod der med barnevogn og spurgte efter en graviditets-test alt imens hun bippede den pakke kondomer ind, som Daniel havde bedt mig om at købe)

Anmeld

23. maj 2011

Lilje82

blomst84 skriver:

Jooo jeg er da vildt nervøs men håber altså den er negativ, for ville gerne vente 3-4 år endnu med nummer 2 håber bare det er kroppen der spiller mig et puds og at min mens er på vej men jeg var ovre i vores lokale brugs og de havde selvfølgelig udsolgt af teste så må derover i morgen igen ( behøver jeg sige at brugs-damen kiggede en anelse undrende på mig da jeg stod der med barnevogn og spurgte efter en graviditets-test alt imens hun bippede den pakke kondomer ind, som Daniel havde bedt mig om at købe)

He he ja hun har sikkert lige måtte tænker over den en ekstra gang. Håber for dig, at den er negativ, når nu det er det du ønsker meeeen ville nu ikke bekymre mig kun fordi testen viser en streg efter en time. Der kan de sagtens vise forkert.

Men krydser fingre for dig.

Anmeld

23. maj 2011

blomst84

Lilje82 skriver:

He he ja hun har sikkert lige måtte tænker over den en ekstra gang. Håber for dig, at den er negativ, når nu det er det du ønsker meeeen ville nu ikke bekymre mig kun fordi testen viser en streg efter en time. Der kan de sagtens vise forkert.

Men krydser fingre for dig.

Den var heldigvis negativ  så har jeg lært af det og vil starte på mine p-piller.... pyha det har været nervepirrende 

Anmeld

23. maj 2011

CA

Beholde det og elske det! Jeg er helt klart modstander af abort og ville aldrig nogensinde overveje at slå mit barn ihjel.

Når det er sagt, tror jeg helt bestemt også jeg ville sætte mig ned og tude. Jeg tror hverken Martin eller jeg kan overskue eller er klar til en graviditet, fødsel og helt ny bebs lige nu. MEN vi ville gøre det og helt sikkert også nyde det når vi stod i situationen 

Min søster er født 15 mdr. efter mig og jeg har virkelig nydt at have hende tæt på. Det spiller klart ind når vi snakker om nr. 2, men synes det er hurtigt at skulle blive gravid igen nu - eller for en måned siden, hvis jeg skulle følge mors eksempel. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.