Hvad ville i gøre hvis...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

karina pigen

blomst84 skriver:

... I blev gravide nu? Jeg spørger af ren nysgerrighed  

sige: wheeee..

jeg vil gerne være gravid igen!!!

er du da gravid igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

blomst84

karina pigen skriver:

sige: wheeee..

jeg vil gerne være gravid igen!!!

er du da gravid igen

Nej tror det ikke... Men ska tage en test i morgen tidlig for at være sikker... Specielt når tante rød ikke har meldt sin ankomst endnu :s

Anmeld

21. maj 2011

Lilje82

Jeg ville helt sikkert beholde - Er så meget skruk igen allerede  
Meeeen det kan umuligt ende med at være tilfældet her, så skulle det da være med helligånden
Har bøvlet så meget med mine bristninger og nu blevet henvist til Skejby.  Så det der med lagengymnastik, det er desværre en by i Rusland herhjemme.

Anmeld

21. maj 2011

blomst84

Lilje82 skriver:

Jeg ville helt sikkert beholde - Er så meget skruk igen allerede  
Meeeen det kan umuligt ende med at være tilfældet her, så skulle det da være med helligånden
Har bøvlet så meget med mine bristninger og nu blevet henvist til Skejby.  Så det der med lagengymnastik, det er desværre en by i Rusland herhjemme.

Ej øv det lyder da ikke særlig rart med de bristninger håber i får styr på det så i igen kan få gang i lagnerne

Anmeld

21. maj 2011

karina pigen

blomst84 skriver:

Nej tror det ikke... Men ska tage en test i morgen tidlig for at være sikker... Specielt når tante rød ikke har meldt sin ankomst endnu :s

uhh spænende jeg tager også lige en.. meen vi har haft sex få gange såååå.. tror det dog ik

Anmeld

21. maj 2011

AnneBJ

Skulle det ske lige nu, ville det være med Helligånden...

Men jeg ville faktisk ikke vide hvad jeg skulle gøre - eller jo! For jeg mener, at hvis man er "gammel nok til at dyrke sex, er man gammel nok til at få et barn" - sådan meget sort/hvidt. Omsat til, at hvis man siger a, må man altså også være klar til at sige b. Den eneste præventionsform der er totalt sikker er jo afholdenhed - hvilket vi klarer ret godt herhjemme...

Jeg ville ikke få en abort, men i starten ville jeg beholde fostret af pligt. Uden tvivl ville jeg komme til at elske det, men jeg har slet ikke lyst til at være gravid igen det næste lange stykke tid, og det er bl.a. noget af grunden til vores manglende sexliv.. Jeg er nervøs for at blive graivd, og så i sådan en "dum" situation... Dog regner jeg altså med vi skal have startet det der sex op inden barn nr. 2 skal laves.... 

Anmeld

21. maj 2011

Lilje82

blomst84 skriver:

Ej øv det lyder da ikke særlig rart med de bristninger håber i får styr på det så i igen kan få gang i lagnerne

Det har bestemt heller ikke været nemt. Meeeen hva har jo fået noget skønt ud af det, meeeen tror måske nok jeg kunne finde på at vælge pks næste gang.

Noah er 4 mdr og 1 uge og indtil han var 3 ½ mdr. havde jeg en rift der gang på gang gik op  

Anmeld

22. maj 2011

CamiRon

blomst84 skriver:

Tror jeg har det på samme måde, hvis jeg fik en abort ville jeg gå resten af livet og sige " nu ville jeg ha haft et barn på den og den alder"

Jeg syntes ikke som sådan det er hårdere med 2 end med en. Det værste er hvis vi skal noget om morgenen - planlægningen - at komme afsted til tiden.  Hvis ik den lille gylper eller skider på vej ud af døren, har den store sikkert smidt sko og jakke eller er drønet om i sandkassen.  Der er knald på men det er på den gode måde!

Anmeld

22. maj 2011

MorEllen

blomst84 skriver:

... I blev gravide nu? Jeg spørger af ren nysgerrighed  

Vi har tænkt at det skal være max 3 år mellem hvert barn... Vi har Marie nu, og jeg hadde jo blevet en smule overasket hvis jeg blev gravid nu, men samtidig ville jeg da ha blevet glad!! Jeg savner følelsen af at være gravid
Men der er da ingen tvivl om at det godt må gå et år mere inden der er to streger på graviditetstesten

Anmeld

22. maj 2011

karina pigen

Ellen-mor skriver:

Vi har tænkt at det skal være max 3 år mellem hvert barn... Vi har Marie nu, og jeg hadde jo blevet en smule overasket hvis jeg blev gravid nu, men samtidig ville jeg da ha blevet glad!! Jeg savner følelsen af at være gravid
Men der er da ingen tvivl om at det godt må gå et år mere inden der er to streger på graviditetstesten

blomst: hvaaaa hva viste den test der??? hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.