Jeg har fået min pension!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.518 visninger
30 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Laulund87

Jaaaa jeg har så!

Der er kommet brev i dag og jeg fattede slet ikke hvad det gik ud på. Haha. Tror det er fordi jeg egentlig havde sagt til mig selv at jeg nok ikke fik den og fordi det er gået så stærkt

Så jeg måtte lige læse brevet et par gange, før den gik ind Og så dansede jeg sejrsdans

Men NU er jeg ikke jaget mere, NU har jeg papirer på at jeg ikke kan arbejde, NU har jeg fred!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Mira0911

Laulund87 skriver:

Jaaaa jeg har så!

Der er kommet brev i dag og jeg fattede slet ikke hvad det gik ud på. Haha. Tror det er fordi jeg egentlig havde sagt til mig selv at jeg nok ikke fik den og fordi det er gået så stærkt

Så jeg måtte lige læse brevet et par gange, før den gik ind Og så dansede jeg sejrsdans

Men NU er jeg ikke jaget mere, NU har jeg papirer på at jeg ikke kan arbejde, NU har jeg fred!

Hvor er det bare superfuckingnicefantastisk for dig smukke! 

Anmeld

19. maj 2011

Bondepigen

Laulund87 skriver:

Jaaaa jeg har så!

Du får lige et kæmpe tillykke her osse!!!!

Anmeld

19. maj 2011

Laulund87

Bondepigen skriver:

Du får lige et kæmpe tillykke her osse!!!!

Tak søde!

Anmeld

19. maj 2011

Laulund87

MoarJ skriver:

Hvor er det bare superfuckingnicefantastisk for dig smukke! 

Jah det er!

Anmeld

19. maj 2011

KWL

Det er jeg bare glad for at høre.. Godt til dig/jer at få afsluttet den sag.

KNUS

Anmeld

20. maj 2011

Lilac

Det må være skønt endelig at have en klar fornemmelse og retning for din fremtid, og ikke længere være kastbold i systemet! Tillykke med afgørelsen!

Anmeld

20. maj 2011

JustAnotherName

Tror aldrig jeg har fået hørt den fulde historie, så jeg er ikke fuldstændigt klar over (udover alt det der var med Maria), hvad der ligger til grund?!

Men det glæder mig på dine vegne, at der nu er en afgørelse, og du ikke længere skal "forsvare dig", når de "kommer efter en" hele tiden. Dejligt for dig!

Knus....

Anmeld

20. maj 2011

Laulund87

JustAnotherName skriver:

Tror aldrig jeg har fået hørt den fulde historie, så jeg er ikke fuldstændigt klar over (udover alt det der var med Maria), hvad der ligger til grund?!

Men det glæder mig på dine vegne, at der nu er en afgørelse, og du ikke længere skal "forsvare dig", når de "kommer efter en" hele tiden. Dejligt for dig!

Knus....

Puha jamen jeg har haft en grim barndom, på mange måder, og det har gjort at jeg har social fobi, angst og OCD.

Da jeg havde fleksjob, havde jeg 15 timer om ugen. Når jeg havde haft 3 timer én dag, skulle jeg sove min 2 timer når jeg kom hjem Det kan jeg slet ikke i dag når jeg har Maria.

Jeg gik til akupunktur pga migræne.

Pga angsten var min krop i konstant i alarm beredskab på arbejdet, og det gav migræne og en total udmattelse når jeg kom hjem.

Anmeld

20. maj 2011

Laulund87

KWL skriver:

Det er jeg bare glad for at høre.. Godt til dig/jer at få afsluttet den sag.

KNUS

Tak søde Ja det er virkelig dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.