Hej med Jer.
Vores dejlige pige er 2½ uge gammel og for en uge siden startede hun desværre med at være ked af det om aftenen
.
I løbet af dagen er hun glad og nem. Sover, spiser, laver bleer og har det godt. Om aftenen er det desværre anderledes nu. Når hun vågner fra sin sidste lur har fået mad, ren ble og hygge, begynder hun at blive ked af det. Vi er ret sikre på, det er maven, der driller hende. Men vi kan jo ikke vide det med sikkerhed.
Hun græder hjerteskærende og har det ikke godt. Vi vandrer rundt med hende i stuen og synger lidt og snakker lidt og er lidt stille. Intet hjælper. Hun græder og holder ind imellem pauser og græder så igen. Nogle aftener græder hun rigtig, rigtig meget!! Så er det helt kolik-agtigt (eller som jeg forestiller mig kolik må være). Det er helt forfærdeligt!!
Vi bliver SÅ kede af, at hun har det sådan og at vi ikke kan hjælpe hende.
Til sidst falder hun ENDELIG i søvn efter 2-3 timer og så sover hun fint og er glad næste dag - lige indtil det bliver aften.
Er der andre der oplever/har oplevet det samme? Har I gode råd?
Hvornår er det gået over igen?
Åh, jeg vil så gerne have, at min lille pige skal have det godt - også om aftenen!
Mælk har jeg rigeligt af, og hun tager på, så det er ikke mælken. Vi cykler ofte med hendes ben og masserer maven med uret...
... 
Anmeld