Stem: arbejde/job :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Mor Christa

Jeg har STX - altså det alm gym. Så har jeg desuden taget noget kursus i tjener i England i mit første sabat år, og så har jeg arbejdet meget som dét da jeg kom hjem fraEngland. (Både bartending og tjener) .. Til sommer, når min barsel er ovre, skal jeg starte med at studere kulturdesign og økonomi på syddansk universitet.Det kommer til at tage mig 5 år i alt, og S Åer jeg færdig :-) Glæder mig som et lille barn - er FULDT ud tilfreds med mine beslutninger og også stolt af hvad jeg indtil nu har opnået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

twinny

Er igang med HF... Færdig i næste måned...

har ikk stemt...

Anmeld

19. maj 2011

silden85

Er uddannet Tandklinkassistent, men bruger ikke min uddannelse lige nu, så jeg er ved at finde ud af, hvad jeg vil efter min barsel

jeg har trykket tandteknikker, men det er ikke det jeg er uddannet som

Anmeld

19. maj 2011

Mira0911

Har en uddannelse som slet ikke står i afstemningen... 

Anmeld

19. maj 2011

Ka+Ma=Be

Jeg har stemt blankt, da jeg har læst biologi og nu læser til ergoterapeut!

Synes der mangler lidt sundhedsfag hehe.

Kunne være meget interessant at sætte uddannelserne op i grupper og se hvad folk laver Sådan "IT, sundhed, undervisning, detail etc"

Anmeld

19. maj 2011

Jeg er udd. maler. jeg ville ik gøre det anderledes, for er glad for min uddannelse, men i dag ville jeg helt vildt gerne uddannes til fysioterapeut.  Ved dog ik om jeg har mod på at kaste mig ud i flere års udd. en gang til!?

Stine og Lisa.

Anmeld

21. maj 2011

anne2009

Lou87 skriver:

Hg og uddannet i butik...

Hvis jeg ku vælge havde jeg nok valgt kontor den dag i dag, grundet min situation med dårlig ryg og bækken efter min graviditet.

Ja nemlig, det samme her

Gid jeg havde udd. mig indenfor kontor, bedre arbejdstider og mindre slidtage

Anmeld

21. maj 2011

Lou87

anne2009 skriver:

Ja nemlig, det samme her

Gid jeg havde udd. mig indenfor kontor, bedre arbejdstider og mindre slidtage

Lige præcis... men man kan altid være bagklog desværre..

Anmeld

21. maj 2011

LISBETH:-)

Jeg har HH uddannelsen, kontoruddannelse med speciale inden for rejsebranchen og en pædagog uddannelse

Anmeld

21. maj 2011

Frejsmor

Jeg glemte at stemme alm. gym, da jeg ikke liige i første omgang så at man også skulle stemme på de uddannelser man har været igennem hehe - men jeg fik da min hue i 2008..

Men jeg har stemt dyrlæge, da jeg læser til dyrlæge og er færdig med mit 2. år her til sommer, på nær nogle få hængepartier..

Derefter går jeg på barsel og starter så op igen til februar på halv tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.