Stem: arbejde/job :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du en el flere af følgende udd. el er du igang med en af dem?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.910 visninger
49 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Ellim

Er der en el flere muligheder der passer på den udd du har el er i gang med??

Ville i gøre det anderledes el er i tilfredse med hvor i befinder jer mht job/udd??

Undskyld at opsætningen af svar blev lidt her og der, hvad jeg lige kunne komme i tanke om..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Carl-Emil's mor

Har to som ikke står der, HF & guide , udover det er jeg igang med bachelor i pæd. samt jeg arbejder i luksus butik til hunde og i en tøj butik... Min bachelor tror jeg ikke jeg kommer tilbat bruge så meget, men er ikke typen der giver op halv vejs selvom jeg har været fristet...

Anmeld

19. maj 2011

Ellim

Elmer&Amy skriver:

Har to som ikke står der, HF & guide , udover det er jeg igang med bachelor i pæd. samt jeg arbejder i luksus butik til hunde og i en tøj butik... Min bachelor tror jeg ikke jeg kommer tilbat bruge så meget, men er ikke typen der giver op halv vejs selvom jeg har været fristet...

Så godt bagefter at jeg havde glemt hf..  upsi

Anmeld

19. maj 2011

malliebooh

Jeg har stemt på datamatiker, mulitimediedesigner og andet indenfor it.

Jeg er ved at tage uddannelsen til web-integrator. Det er jeg godt tilfreds med, selvom det giver nogle udfordringer engang imellem.  

Anmeld

19. maj 2011

Ka+Ma=Be

Ellim skriver:

Er der en el flere muligheder der passer på den udd du har el er i gang med??

Ville i gøre det anderledes el er i tilfredse med hvor i befinder jer mht job/udd??

Undskyld at opsætningen af svar blev lidt her og der, hvad jeg lige kunne komme i tanke om..

Jeg har ikke stemt, da jeg er ved at uddanne mig til ergoterapeut

Anmeld

19. maj 2011

Carina1977

HF manglede

Jeg har taget uddannelser, men har ikke kunnet bruge dem til noget, da jeg idag ikke kan arbejde. men jeg fortryder ikke at jeg har taget dem, da jeg også synes det har givet mig noget rent personligt og fagligt.

Anmeld

19. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Jeg er uddannet Social og Sundhedshjælper.

Jeg tog uddannelsen fordi jeg fik uddannelsen anbetafalet. Jeg anede ikke hvad jeg ville med hensyn til job og karriere.

Jeg er glad for jeg fik uddannelsen, selvom jeg synes det er et meget hårdt erhverv, hvor jeg føler menneskers egentlige behov bliver tilsidesat, pga. nedskæringer, og man har slet ikke tiden til det man egentlig synes er nødvendigt hos den enkelte borger, hvilket gør at det er et psykisk stressende arbejde for mig.

Det er også grunden til at jeg ikke længere arbejder som social og sundhedshjælper, har valgt at arbejde som ufaglært i en produktions virksomhed, hvor lønnen er MEGET bedre og stress niveau'et er meget lavere. Og hvor nedskæringer ikke koster andre menneskers velfærd og menneskelige kontakt behov, og relationer.

Anmeld

19. maj 2011

Noahmor

Har stemt blankt, da jeg har en HF og en bachelor i ergoterapi.

Anmeld

19. maj 2011

Troldepussen

Jeg har HG er uddannet butiksassistent, og skal starte på HH til august

Anmeld

19. maj 2011

Dictes mor

Jeg læser cand.mag. i medievidenskab, men kunne ikke finde cand.mag. på listen, så stemte kun alm. gymnasium, som jeg jo også har, derudover har jeg også en uddannelse som markedsføringsøkonom.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.