Stem: arbejde/job :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

132319

Jeg mangler en mulighed der hedder HF

Derudover har jeg en bachelor i sygepleje som er til at lukke op og sk*de i, da det er umuligt at få job

Jeg håber meget på at komme ind som redderelev, til februar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

mn

Ellim skriver:

Er der en el flere muligheder der passer på den udd du har el er i gang med??

Ville i gøre det anderledes el er i tilfredse med hvor i befinder jer mht job/udd??

Undskyld at opsætningen af svar blev lidt her og der, hvad jeg lige kunne komme i tanke om..

jeg er færdig med HF her til sommer og så begynder jeg på finans bachelor, må ærligt indrømme jeg glæder mig som et lille barn, det er bare det helt rigtige for mig og er ikke et sekund i tvivl om jeg nok skal kunne bruge den hele livet

Anmeld

19. maj 2011

Frk-Lotusblomst

Studere til Socialrådgiver

Anmeld

19. maj 2011

oerbaek

jeg har stemt 

Alm gymnasium. 

HG, har godt nok en hgs men det er en hg bare for studenter  

og så butiksuddannelsen 

Men jeg har i øjeblikket ikke noget job og ønsker ikke at komme tilbage til butiskjobbet

overvejer at tage en ny udd.

Anmeld

19. maj 2011

Lou87

Hg og uddannet i butik...

Hvis jeg ku vælge havde jeg nok valgt kontor den dag i dag, grundet min situation med dårlig ryg og bækken efter min graviditet.

Anmeld

19. maj 2011

Ellim

132319 skriver:

Jeg mangler en mulighed der hedder HF

Derudover har jeg en bachelor i sygepleje som er til at lukke op og sk*de i, da det er umuligt at få job

Jeg håber meget på at komme ind som redderelev, til februar

Ja jeg mangler hf.. fy fy.. ved ikke hvordan jeg kunne glemme det..

Øv med sygepleje.. - er selv i gang starter på 5. sem efter sommerferien.. og vi planlægge baby, så håber at kunne forlænge min studietid lidt længere..

Anmeld

19. maj 2011

Clisolka

Jeg har stemt HG og er uddannet på kontor. Jeg har uddannelsen kontorassistent med speciele i offentlig administration. 

Jeg har sidenhen taget noget af statonom igennem min arbejdsgiver, men mangler faget økonomi og specialet. 

Jeg har været ansat i det samme job i staten siden jeg blev ansat i 99 

Kan godt mærke nu, hvor jeg har fået Isabella, at jeg skal prøve kræfter med noget nyt, men ved ikke lige pt. hvad.

Anmeld

19. maj 2011

Frøken J.

Ellim skriver:

Er der en el flere muligheder der passer på den udd du har el er i gang med??

Ville i gøre det anderledes el er i tilfredse med hvor i befinder jer mht job/udd??

Undskyld at opsætningen af svar blev lidt her og der, hvad jeg lige kunne komme i tanke om..

Har STX (alm. gym) og studerer psykologi på 2. semester. Er fuldt ud tilfreds og meget stolt af det jeg so far har opnået uddannelsesmæssigt  

Anmeld

19. maj 2011

Mi

studentereksamen og pædagog. Overvejer at bygge ovenpå min bachelor og læse fx pædagogisk sociologi. Eller måske noget helt andet, som bankrådgiver.

Anmeld

19. maj 2011

Sitrani

Jeg har stemt alm. gymnasium og pædagog, da jeg har begge uddannelser  Og jeg er fuldt ud tildreds - har virkelig fundet den hylde jeg hører hjemme på! Og har altid vidst, at jeg ville arbejde med børn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.