D-dråber!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Kit

Vores står ved puslepladsen og Alberte får dem, når hun kommer i nattøjet. Det fungerer rigtig godt og vi har kun glemt det få gange. Er begyndt at tage min mini-pille samtidig, så det bliver samme tid hver dag.

Kit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

AA10

AnneBJ skriver:

vores er de billige fra rema som heller ikke skal på køl. de står ved sidenaf den stol jeg altid ammer i om morgenen, og inden jeg går i seng lægger jeg en teske frem. så får ham dem når vi skifter bryst. tror det er glippet 2 gange i hansidag 7 (7!!!!) uger lange liv

ja gør det samme.. dem du skal købe er dem på apoteket de er rigtig gode

Anmeld

19. maj 2011

CA

Jeg har ikke lige læst de andre svar, men her er vi vildt gode til at huske dem. De står nemlig på puslebordet sammen med et glas skeer (så der altid er en ren selvom jeg måske glemte at få den skiftet - og det husker jeg altså først når jeg står der)

Det er rigtigt det med mørke børn... 

Håber du finder en måde at huske det på

Anmeld

19. maj 2011

mettenoah

Hehe sjovt.. jeg gir D-dråber samtidig med, at jeg tager min p-pille.. for det skal jeg VIRKELIG huske!!!
Vi skal nemlig IKKE have flere børn
Så derved husker jeg det

Anmeld

19. maj 2011

piadas

Nu har jeg fået fat i nogle dråber, der skal stå i stuetemperatur. De står på puslebordet, så nu kan jeg ikke undgå at se dem, når jeg skifter ble!

Tak for alle jeres gode råd - mon ikke det lykkes nu, og jeg slipper for at have dårlig samvittighed!

Og ved I hvad? Ida har fået dråber i dag!!!

Anmeld

20. maj 2011

L-Mortil3

Diana... skriver:

Ej hvor smart hvordan kan man få sådan en ordning. 

Kram Diana der også er en spade til at huske dem. 

Når man køber en pakke multitabs d dråber, er der et nummer på pakken man kan sms'e, og så vupti Så kommer der en reminder hver dag

Anmeld

20. maj 2011

piadas

Ida har nu fået d-dråber 2 (2!!!) dage i træk! Det tror jeg ikke er sket før!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.