D-dråber!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.806 visninger
26 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

piadas

Hvad gør I for at huske dem? Jeg er VILDT dårlig til at huske dem, og jeg får vildt dårlig samvittighed hver gang, jeg kommer i tanke om det. Og det er som regel om aftenen, hvor Ida er faldet i søvn til natten, så der er det jo for sent. Hun har jo de mørke gener i sig, og jeg mener at have læst, at det er endnu mere vigtigt at baby får dem så, så det gør det jo bare værre.

Jeg har tænkt på at stille alarmen i min mobil, men det dur jo ikke, hvis den bipper på et tidspunkt, hvor hun sover.

Gode råd modtages med kyshånd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Marco2

Er også mega dårlig til at huske dem. Så har ingen råd, men blot sige at du ikke er alene … 

Anmeld

18. maj 2011

JonTri

Hmm jeg glemmer dem også - og nu skal de jo fandme ha dem i TO år!!!.

Jeg har en babykalender, hvor man krydser det af... ellers kan du jo stille tlf på et tidspunkt, hvor hun plejer at være vågen... eller tage et gult A4 ark og en sprittusch og hænge den op på "kølekassen" (citat; jonathan)... Det er rigtigt at mørkere børn, især bør have D vitamin... men er det ik mere "deciderede" negre det gælder??? Nå... better safe than sorry.

Knus Rikke... hvis Tristan igen sover uden D-dråber i sig

Anmeld

18. maj 2011

AA10

ihh hvor irriterende Ja min Amina er jo også blandet, og der er det endnu vigtigere  Men min prinsesse har rimlig fast rytme allerede så jeg har dem stående så jeg kan se dem og så for hun dem inden hun skal sove til natten.. ved ikke om du ammer eller flaske men for mig fungere det held og lykke og HUSK DEM NU

Anmeld

18. maj 2011

piadas

AA10 skriver:

ihh hvor irriterende Ja min Amina er jo også blandet, og der er det endnu vigtigere  Men min prinsesse har rimlig fast rytme allerede så jeg har dem stående så jeg kan se dem og så for hun dem inden hun skal sove til natten.. ved ikke om du ammer eller flaske men for mig fungere det held og lykke og HUSK DEM NU

Jamen, de skal jo stå i køleskab, og det har jeg jo ikke til at stå ved siden af sofaen, når jeg ammer! Jeg havde nemlig tænkt, at det måske kunne hjælpe, hvis de stod på sofabordet eller i nærheden af, hvor man sædvanligvis ammer.

Hvordan gør du det?

Anmeld

18. maj 2011

piadas

rikkekrogh skriver:

Jeg har en babykalender, hvor man krydser det af... ellers kan du jo stille tlf på et tidspunkt, hvor hun plejer at være vågen... eller tage et gult A4 ark og en sprittusch og hænge den op på "kølekassen" (citat; jonathan)... Det er rigtigt at mørkere børn, især bør have D vitamin... men er det ik mere "deciderede" negre det gælder??? Nå... better safe than sorry.

Ja, det har jeg også fundet ud af!!! Jeg ved ikke, hvor meget og hvor lidt mørkhudet, man skal være.... så....FISK!!

Anmeld

18. maj 2011

Marco2

piadas skriver:

Jamen, de skal jo stå i køleskab, og det har jeg jo ikke til at stå ved siden af sofaen, når jeg ammer! Jeg havde nemlig tænkt, at det måske kunne hjælpe, hvis de stod på sofabordet eller i nærheden af, hvor man sædvanligvis ammer.

Hvordan gør du det?

I køleskabet? Det skal dem jeg har ikke …

Dem jeg havde med Emily skulle, men der står på pakken på dem her at de ikke skal …

Jeg har de blå fra Multitabs købt på Apoteket.

Anmeld

18. maj 2011

AA10

nu giver jeg hende dem med en lille ske og den er i i køkkenet, så inde hun skal ha sin nat tår så for hun med lige  gør nemlig alt klart inden så det står fremme

Anmeld

18. maj 2011

piadas

rikkekrogh skriver:

Forresten lyder det måske vældig smart med sådan en kalender på køleskabet - man kunne da gøre et forsøg! Så bliver man da mindet om det hver gang, man går i køleskabet...og det sker jo!

Anmeld

18. maj 2011

piadas

AA10 skriver:

nu giver jeg hende dem med en lille ske og den er i i køkkenet, så inde hun skal ha sin nat tår så for hun med lige  gør nemlig alt klart inden så det står fremme

Ja, det er jo nok et spørgsmål om at få gjort det til en vane på samme tidspunkt af døgnet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.