D-dråber!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

piadas

Marco2 skriver:

I køleskabet? Det skal dem jeg har ikke …

Dem jeg havde med Emily skulle, men der står på pakken på dem her at de ikke skal …

Jeg har de blå fra Multitabs købt på Apoteket.

Det kunne være jeg skulle prøve med dem så. Jeg kan ikke lige huske, hvor jeg har købt dem, jeg har!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Marco2

piadas skriver:

Det kunne være jeg skulle prøve med dem så. Jeg kan ikke lige huske, hvor jeg har købt dem, jeg har!

Men selvom de ikke skal i køleren er jeg en dør til at huske dem alligevel … Har givet mig klap på skulderen fordi jeg nu har husket dem 3 dage i træk men på de dårlige uger tror jeg kun jeg når op på 2 gange i ugen 

Anmeld

19. maj 2011

merethe

Profilbillede for merethe

mine D-dråber skal ikke i køleskabet.

Jeg har flasken ved siden af skiftepladsen ovenpå en kalender, jeg krydser så dagen af, når hun har fået dråberne.

Anmeld

19. maj 2011

Sofia

I en periode var jeg også vildt dårlig til at huske det! Men nu giver jeg ham dråberne hver morgen når vi er igang med at pusle og få skiftet fra nattøj til almindeligt tøj. Så nu husker jeg det altid. Kan du ikke stille dem ved siden af vådservietterne eller noget andet du ALTID bruger, så du ikke kan undgå at se dem?

Anmeld

19. maj 2011

L-Mortil3

Multitabs sender mig en sms hver dag

Anmeld

19. maj 2011

Diana...

Line&Liam&Lillebror skriver:

Multitabs sender mig en sms hver dag

Ej hvor smart hvordan kan man få sådan en ordning. 

Kram Diana der også er en spade til at huske dem. 

Anmeld

19. maj 2011

AnneBJ

vores er de billige fra rema som heller ikke skal på køl. de står ved sidenaf den stol jeg altid ammer i om morgenen, og inden jeg går i seng lægger jeg en teske frem. så får ham dem når vi skifter bryst. tror det er glippet 2 gange i hansidag 7 (7!!!!) uger lange liv

Anmeld

19. maj 2011

DK

Sofia skriver:

I en periode var jeg også vildt dårlig til at huske det! Men nu giver jeg ham dråberne hver morgen når vi er igang med at pusle og få skiftet fra nattøj til almindeligt tøj. Så nu husker jeg det altid. Kan du ikke stille dem ved siden af vådservietterne eller noget andet du ALTID bruger, så du ikke kan undgå at se dem?

Tjek! Det er også sådan jeg gør! Jeg husker det altid nu, fordi de netop står på puslebordet liiiige ved siden af vådservietterne, og så får jeg det gjort om morgenen! Jeg drypper dem direkte ind i munden på ham og så ligger han og smasker lidt i dem og ser forundret ud!

Anmeld

19. maj 2011

DK

Men selvom de ikke skal i køleren er jeg en dør til at huske dem alligevel … Har givet mig klap på skulderen fordi jeg nu har husket dem 3 dage i træk men på de dårlige uger tror jeg kun jeg når op på 2 gange i ugen 

Det går nok! Der er en fra min mødregruppe der har noget norsk familie, og hun siger at i Norge der giver man slet ikke børn d-dråber da man mener det kan hæmme deres vækst, så de ikke bliver så høje! Da hun selv er meget lav, så har hun valgt at hendes børn ikke skal have!

Anmeld

19. maj 2011

Angelspot

Sofia skriver:

Sådan er det også her, det er en del af morgenritualet, ligesom tøjskift og vask at hoved og hænder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.