Supermands lange vej ud til verden (meget lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

Line Højdal

Leonora skriver:

Tusind tak for dit meget fine svar....Det gør mig kun mere sikker på at det er den rigtige beslutning.

Min datters fødsel tog 5 1/2 time fra første ve så jeg har en ide om at det her 2. gang også kommer til at gå stærkt. Jeg vil elske at være i de vanlige omgivelser og håber meget at alt går efter planen så jeg kan føde min næste datter hjemme i stuen :-)

Måske jeg vender tilbage med flere tanker og spørgsmål når vi når efteråret :-)...der er jo 20 uger endnu :-)

Rigtig go søndag

Du skal være velkommen til at vende tilbage med spørgsmål

Hold da op - kun 5½ time... Jeg bliver glad hvis jeg kan nøjes med en 8-10 timers fødsel næste gang!! Men ja, så kommer det nok til at gå hurtigt her 2. gang... det bliver da spændende. Og så ville det da give en god ro at vide man ikke skal ud af døren og nå på sygehus osv...

Glæder mig til at høre mere, når tiden nærmer sig

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Line Højdal

Talbutikken skriver:

Stor tillykke med prinsen og fantastisk FB

Takker  

Anmeld

22. maj 2011

metski83

Stort tillykke.

En meget spændende beretning. Trist det skulle slutte med sådan en Jm, godt det ikke var hende der styrede hele forløbet

Anmeld

22. maj 2011

Najsen86

mange gange tillykke med lillemanden  Flot beretning og dejlige

billeder

Anmeld

5. juni 2011

birthee

Skøn beretning... synes du kæmpede godt for at prøve at klare din hjemmefødsel... og det var da også så tæt på som det kunne være... Øv med den sidste jordemoder på fødegangen - det kan næsten ødelægge det hele...

Knus herfra

Anmeld

9. juni 2011

Line Højdal

birthee skriver:

Skøn beretning... synes du kæmpede godt for at prøve at klare din hjemmefødsel... og det var da også så tæt på som det kunne være... Øv med den sidste jordemoder på fødegangen - det kan næsten ødelægge det hele...

Knus herfra

Heldigvis kan intet ødelægge oplevelsen af at blive forældre... Det er allerede glemt og er noget vi bare griner lidt af når vi tænker tilbage på det!!

Det er et mirakel at blive mor og vores lille supermand har været det hele værd og mere til... jeg ville uden at tøve gå det hele igennem igen  Elsker min lille Aske

Anmeld

9. juni 2011

Sometime

Ååååååh, hvilke fantastiske billeder

Og super beretning! Sikke dog en ringe jordemoder - det er bare så skuffende, når sygehuspersonale opfører sig sådan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.