Millebasse skriver:
Tjo, det sådan op og ned.. Skifter mellem at have to til fire nætter i træk. Men har max 9 over en 4-ugers periode..
Det fungerer rigtig fint med nattevagter herhjemme. Pga. mit arbejde skal jeg jo arbejde i vagter, så jeg arbejder dag og nat. Kåre skal alligevel aflevere Bastian og så sover jeg jo bare når de er afsted. I weekenden går jeg direkte i seng når jeg kommer hjem, men sover så ikke så længe.. Synes det er rart at have nattevagter i stedet for fx aftenvagter, for så ville jeg slet ikke få set familien 
Hmm,gav det nogen mening overhovedet 
He he ja det gav fint mening.
Det er bare fordi når jeg engang er færdig med barsel så har jeg tænkt på om jeg skulle finde mig noget arbejde hvor jeg arbejder om natten.
Her er det nemlig også manden der aflevere børn. Og så kan jeg jo hente dem tidlig. Men mangler ligesom nogen der kan fortælle mig hvordan det er at arbejde om natten, for det har jeg jo aldrig prøvet før.
Har tit mødt kl 5 og så haft fri ved 11-12 tiden og det elsker jeg bare men tror ikke det er nemt at finde et arbejde hvor jeg kan få lov til det hverdag

Så derfor tænker jeg på nat arbejde.
Hmm gav det mening??
Joan
Anmeld